Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Uiteraard flater van Arnstadt, maar Vertongen en Debast lopen toch ook terug met een genre van "alles komt wel goed"
Als Debast aan 100% terugspurt loopt hij die ruimte nog wel dicht denk ik

Uiteraard flater van Arnstadt, maar Vertongen en Debast lopen toch ook terug met een genre van "alles komt wel goed"
Als Debast aan 100% terugspurt loopt hij die ruimte nog wel dicht denk ik
Dit is volledig en alleen Arnstad zijn schuld. De andere kiezen ook al positie omdat die een simpele bal tot bij de keeper moet spelen en zij dan snel de bal zullen krijgen. Elke voetballer zal die pass tot aan de keeper krijgen. Behalve onze gelegenheidsback. Bijna elke aanval doet STVV over die zijn kant. Dat zegt toch genoeg. Tis al een wonder dat we daarmee niet verloren hebben afgelopen weken maar vandaag zal het zeer kortbij zijn

Dit is volledig en alleen Arnstad zijn schuld. De andere kiezen ook al positie omdat die een simpele bal tot bij de keeper moet spelen en zij dan snel de bal zullen krijgen. Elke voetballer zal die pass tot aan de keeper krijgen. Behalve onze gelegenheidsback. Bijna elke aanval doet STVV over die zijn kant. Dat zegt toch genoeg. Tis al een wonder dat we daarmee niet verloren hebben afgelopen weken maar vandaag zal het zeer kortbij zijn
Die van stvv anticipeert wel dat het mis kan gaan.
En zo vallen er nog wel doelpunten hè dat zo'n bal te kort is of te zacht.
En ik zeg dat het een blunder is, een grote blunder, maar wel een steek die mss nog op te vangen viel door wat harder te anticiperen

Onze backs zijn momenteel gewoon een ramp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K