Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het gaat er mij om dat ze dit dan overal moeten toepassen. Want je moet eerlijk zijn: dit zie je niet elke wedstrijd. En er zijn veel ploegen die vanaf minuut 1 tijd rekken. En daar komt nooit meer dan 5 minuten bij
Idd alleen thuismatchen v Brugge die +10 min extra krijgen.

Allé, nu de kans om opnieuw 2 punten verder uit te lopen.

Met ayensa, sykes en teklab toch weer stevig geroteerd. Hopelijk komt dat goed

Laatst bewerkt:
Idd alleen thuismatchen v Brugge die +10 min extra krijgen.

Niet moeilijk dat ons veld zo brak ligt als Charleroi ook al op JB speelt

Niet moeilijk dat ons veld zo brak ligt als Charleroi ook al op JB speelt
Dit is iets anders. Hier werd de match bijna 10 minuten stil gelegd door de blessure van de scheidsrechter en de klok is niet stil gelegd. Echt extra tijd was hier maar 3 minuten

Telkens winnen? We hebben de vorige weken thans ook veel punten laten liggen. ( op Leuven, Union thuis, op Mechelen)
Mechelen thuis, Anderlecht thuis, Sint-Truiden thuis, Standard uit, Kortrijk uit, Cercle thuis, Mechelen uit, Union thuis, Kortrijk thuis, Antwerp uit, Cercle uit.

Allemaal matchen die ze verdienden te winnen op basis van spelbeeld/kansen. Verlies tegen Kortrijk, Standard en Antwerp waren complete hold-ups en het merendeel van de gelijkspelen was een overwinning voor Club het enigste correcte resultaat geweest.

Geloof mij, kwa onderpresteren staat Club op eenzame hoogte dit seizoen. Overwinningen op een diefje hebben ze dit seizoen niet gehad, itt Anderlecht en Union die wel vaker matchen meer kregen dannze verdienden, bij Anderlecht voornamelijk in het begin van het seizoen. Is geen verwijt naar deze 2 ploegen, totaal niet, maar dat is het grote verschil tussen Union, Anderlecht en Brugge, dat Brugge gewoon veel meer punten hebben laten liggen in matchen dat ze duidelijk de dominantere ploeg waren.

Mechelen thuis, Anderlecht thuis, Sint-Truiden thuis, Standard uit, Kortrijk uit, Cercle thuis, Mechelen uit, Union thuis, Kortrijk thuis, Antwerp uit, Cercle uit.

Allemaal matchen die ze verdienden te winnen op basis van spelbeeld/kansen. Verlies tegen Kortrijk, Standard en Antwerp waren complete hold-ups en het merendeel van de gelijkspelen was een overwinning voor Club het enigste correcte resultaat geweest.

Geloof mij, kwa onderpresteren staat Club op eenzame hoogte dit seizoen. Overwinningen op een diefje hebben ze dit seizoen niet gehad, itt Anderlecht en Union die wel vaker matchen meer kregen dannze verdienden, bij Anderlecht voornamelijk in het begin van het seizoen. Is geen verwijt naar deze 2 ploegen, totaal niet, maar dat is het grote verschil tussen Union, Anderlecht en Brugge, dat Brugge gewoon veel meer punten hebben laten liggen in matchen dat ze duidelijk de dominantere ploeg waren.
Ja klopt wel over Anderlecht hoor. Van Union en Brugge kan ik niet oordelen. Daar kijk ik te weinig wedstrijden van

Klopt wel grotendeels idd. De gewonnen wedstrijden waren meestal vrij duidelijk of toch alleszins met overschot, maar de iet of wat moeilijkere wedstrijden die we domineren spelen we dan gelijk of verliezen we knullig (o.a. Standard/Kortrijk x2/Antwerp).

Nu heb je bv. 7 op 15 en ik denk dat ik niet overdrijf als ik zeg dat dat altijd minstens 13 op 15 moest zijn. We hadden nog een goeie eindsprint nodig om nog een kansje te maken op de titel, ik denk dat dat nu wel helemaal verkeken is. Union staat straks 17 punten voor, met de halvering had ik toch op max 6 ptn gehoopt. Nu wordt dat voorlopig al 8 of 9. Te veel van het goede.

Men heeft de competitie grotendeels vergooid door geen deftige centrale verdediger aan te trekken. Ik mag hopen dat ze naar volgend seizoen duidelijke lessen uit trekken.

Klopt wel grotendeels idd. De gewonnen wedstrijden waren meestal vrij duidelijk of toch alleszins met overschot, maar de iet of wat moeilijkere wedstrijden die we domineren spelen we dan gelijk of verliezen we knullig (o.a. Standard/Kortrijk x2/Antwerp).

Nu heb je bv. 7 op 15 en ik denk dat ik niet overdrijf als ik zeg dat dat altijd minstens 13 op 15 moest zijn. We hadden nog een goeie eindsprint nodig om nog een kansje te maken op de titel, ik denk dat dat nu wel helemaal verkeken is. Union staat straks 17 punten voor, met de halvering had ik toch op max 6 ptn gehoopt. Nu wordt dat voorlopig al 8 of 9. Te veel van het goede.

Men heeft de competitie grotendeels vergooid door geen deftige centrale verdediger aan te trekken. Ik mag hopen dat ze naar volgend seizoen duidelijke lessen uit trekken.
Union word gewoon kampioen denk ik , en het zou verdiend zijn ( u never know met de PO"s maar die zijn vrij constant in hun overwinningen )
Ge gaat er niet komen met uwen eindsprint als die zo blijven voetballen ;)

Die rode kaart voor Thiago mag deila toch ook op zijn conto schrijven hoor. Moet ge als trainer gewoon ingrijpen na die ingetrokken rode kaart weet ge dat die en gezocht gaat worden door de spelers van cercle en dat die zelf teveel wilt gaan forceren.

Al heeft Deila aan de andere kant ook weer gelijk dat het eigenlijk niet kan dat Club weer maar eens de meeste kaarten pakt. Niet de eerste keer dit seizoen.

Er is een verschil tussen Club had tegen Antwerp moeten winnen en Club verdiende tegen Antwerp te winnen want laat ons eerlijk zijn, na de 0-1 rond minuut 50 stopte Club volledig met voetballen. Een gelijkspel was een betere weergave geweest van die wedstrijd.

Tis duidelijk terug naar af, en de goeie reeks was een opflakkering, sinds Kortrijk is het weer harken, prutsen, breien, hoe je het ook wil noemen.
Hoe weinig lef kan je tonen als ploeg. En de tegengoals waaien ook weer als vanouds binnen alsof er niemand staat natuurlijk, dat komt er ook nog eens bij.

1-1 is echt wel een terechte uitslag van een zwakke match aan beide kanten.

Wordt dringend tijd dat er eens wat gedaan wordt aan al die toneeltjes op het plein, redelijk beu aan het worden, ik las dat Mignolet dat zelfs ook geflikt zou hebben om Thiago te doen wisselen van schoenen? Serieus, gaan we echt zo laag vallen :puke:
Maar ook bij Cercle lieten ze zich gretig vallen ... als je er eens geen schep bovenop doet zoals Jutlga in die ene fase, dan is er niets aan de hand, ok dan. Het is toch best triest om te moeten reageren dat je je maar moet (opzichtiger) laten vallen om een fout mee te krijgen, zo werkt het niet hé zeg :sop:

En Deila jah, one-trick pony met zijn 4-4-2 naar 3-5-2 gaan als je achter komt, redelijk voorspelbaar en voor de rest eigenlijk apatisch staan kijken naar hoe we niet aan voetballen toe komen. Skoras weer pas brengen in minuut 92, stop er gewoon mee man.

Er is een verschil tussen Club had tegen Antwerp moeten winnen en Club verdiende tegen Antwerp te winnen want laat ons eerlijk zijn, na de 0-1 rond minuut 50 stopte Club volledig met voetballen. Een gelijkspel was een betere weergave geweest van die wedstrijd.
Janssen moet altijd van het plein nadat hij Zinckernagel het ziekenhuis in schopt. Dan staat het 0-1 en 10 tegen 11 en zie ik Club er nog 1 maken.

Soit, dit seizoen vallen de details alrijd slecht, echt meeval hebben we dit seizoen zelden gehad, behalve een keer tegen Gent.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14