Toch nietJawel.
wat een domme actieVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch nietJawel.
wat een domme actie
Zo dom dom domDe mauve bond heeft het ondertussen al geregeld!ah terug gezet ? #blauwenbond !!![]()
Telkens winnen? We hebben de vorige weken thans ook veel punten laten liggen. ( op Leuven, Union thuis, op Mechelen)Zucht. De zoveelste match die ze moeten winnen maar niet afmaken. Terwijl Anderlecht en Union wel gewoon telkens hun lelijke matchen winnen.
Gij kunt toch een pak overdrijven zeZucht. De zoveelste match die ze moeten winnen maar niet afmaken. Terwijl Anderlecht en Union wel gewoon telkens hun lelijke matchen winnen.

Wie heeft er een beter zicht op. Jij of de arbitrage die alles opschrijft?Benieuwd of ze deze extra time nu weer overal gaan invoeren. Want 14 minuten was er toch over
Goh ja en neen. Als ik jullie eigen reacties zie tijdens de wedstrijden van anderlecht kan ik daar inkomen. Maar ik heb altijd geleerd om enkel naar je eigen te kijken. We schieten onszelf veel te veel in de voet, maar dat hoort er ook bij en ik vond ze vandaag vooral heel slordig.Gij kunt toch een pak overdrijven ze![]()
Het gaat er mij om dat ze dit dan overal moeten toepassen. Want je moet eerlijk zijn: dit zie je niet elke wedstrijd. En er zijn veel ploegen die vanaf minuut 1 tijd rekken. En daar komt nooit meer dan 5 minuten bijWie heeft er een beter zicht op. Jij of de arbitrage die alles opschrijft?
Dan moet je in eerste instantie niet zeggen dat het overdreven was hè.Het gaat er mij om dat ze dit dan overal moeten toepassen. Want je moet eerlijk zijn: dit zie je niet elke wedstrijd. En er zijn veel ploegen die vanaf minuut 1 tijd rekken. En daar komt nooit meer dan 5 minuten bij
Waarom niet? Ik vond dit overdreven ook in vergelijking met zowat elke andere gespeeld wedstrijd dit jaar in de JPL.Dan moet je in eerste instantie niet zeggen dat het overdreven was hè.