Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ongelooflijk hoe Deila als een angsthaas wilt stoppen met voetballen vanaf de 1-0 valt. Skoras valt goed in tegen Kortrijk, en als wissel kom je dan met Boyata… Die heeft dit seizoen nog geen twee hele matchen bij elkaar gevoetbald.

Onbegrijpelijk en onvergeeflijk op dit niveau. Antwerp wint misschien op een diefje, want hun voetbal was ook erg pover… Maar Club heeft dit helemaal aan zichzelf te danken.

Titel voor Union nu! En dat is na al die keren wel terecht.

Scheids helpt Antwerp vrij hard, Brugge stukken beter. Antwerp 0 kansen. 2 zondagsschotjes en erin. Vieze club hoor.
We mogen ook eens stoppen met zeveren, je haalt maar heel weinig punten door telkens hetzelfde. Je moet het zelf afmaken en het niet zelf weggeven.

Onverdiend en weeral dezelfde ploeg die alle geluk aan hun kant heeft.
Dat deze ploeg van club gewoon te zwak is om mee te strijden voor de titel is wel duidelijk.

Onverdiend en weeral dezelfde ploeg die alle geluk aan hun kant heeft.
Dat deze ploeg van club gewoon te zwak is om mee te strijden voor de titel is wel duidelijk.
Intrinsiek hebben we echt wel de beste ploeg imo. Toch zeker om tot het einde mee te doen voor de titel.

Enkel centraal achterin schieten we te kort, en soms langs de zijlijn.

Bwa, we hadden de match onder controle tegen een compleet onmachtig Antwerp. Van zodra Zinckernagel eraf geschopt werd was het gedaan. Onze kern is meer dan sterk genoeg om kampioen te spelen behalve misschien onze cv's.

Maar door Deila zijn onbegrijpelijke tactische keuzes en zijn onbegrijpelijke voorkeur van Zinckernagel over Nusa/Skoras...

Intrinsiek hebben we echt wel de beste ploeg imo. Toch zeker om tot het einde mee te doen voor de titel.

Enkel centraal achterin schieten we te kort, en soms langs de zijlijn.
Ik zet Union toch nog een trap hoger dan Club Brugge. Maar daarna zouden zij zeker de betere ploeg moeten hebben.

Ik vind Union in elke linie top zijn.

Wereldkankerdag.

Het is sowieso al compleet belachelijk om als Vlaming dat k-woordje te gaan gebruiken om te schelden/vloeken, maar vandaag nog net ietsje meer.
Zover nooit gedacht. Vooral omdat ik daar niet op de hoogte van was. :unsure: Ik heb "kanker" als scheldwoord eigenlijk ook nooit begrepen, op wat slaat dat eigenlijk? Is iets voor marginale Hollanders imo. Intelligent kom je er in elk geval niet mee over.

Heb veel Nederlandse klanten op facebook en heb dat zo te zien onbewust over genomen. Ik zal volgende keer gewoon Vlaamsch "kut" gebruiken. :headshake:

5 punten weggeven op 5 dagen, dat kan tellen. En allemaal op de kap van Deila. Wilt Standard niet van trainer ruilen? Onder Leko kregen we ook genoeg goals binnen, maar werd er tenminste vol voor de aanval gekozen...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K