Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onbegrijpelijk dat de match hier dan niet stilgelegd wordt.Btw al die bierbekers richting die speler van antwerp toen hij scoorde. En dat tolereren ze wel twee mate twee gewichten
Bekers bij het doelpunt en dan iets later vuurpijlen op het pleinOnbegrijpelijk dat de match hier dan niet stilgelegd wordt.
Jullie gaan het wel redden hoorIk zie ons gewoon los naar 1B gaan, niet te vatten voor zo'n ploeg en historie.
Dit dus. Vorige week staken ze de match van rsca en dagen in het nieuws hier ga je niks van horenOnbegrijpelijk dat de match hier dan niet stilgelegd wordt.
Alleen met het afmaken in de PO"s hebben ze wa problemen .Dat zegt iedereen nu al drie jaar en het jaar erna staan ze daar telkens weer.
Das ook wel een oplossing tussen Anderlecht en Standard voor de supportersrellenIk zie ons gewoon los naar 1B gaan, niet te vatten voor zo'n ploeg en historie.

Onbegrijpelijk dat de match hier dan niet stilgelegd wordt.
Dit dus. Vorige week staken ze de match van rsca en dagen in het nieuws hier ga je niks van horen

Thuis tegen Genk was onze laatste verliesmatch. Volledig onterecht toen trouwens. Hopelijk op Genk beter.Union nu al zeker van PO1.
Ik zie komend weekend ze wel winnen op Genk en verder uitlopen door een gelijkspel op de Bosuil.

er iedere keer afgelopen worden...
Blessin was ook niet te spreken over het spelniveau, tegen Genk zal het inderdaad beter moeten.Thuis tegen Genk was onze laatste verliesmatch. Volledig onterecht toen trouwens. Hopelijk op Genk beter.
Maar het spel was gisteren niet goed genoeg. Rasmussen & Terho op de rechterflank werkt echt niet goed, Terho laat zich telkens wegzetten & Rasmussen pfff ik zie het er niet in. Van die 2 kwam echt geen gevaar.
Ik snapte eigenlijk niet waarom Sadiki niet startte na zijn twee goede matchen vs Anderlecht.
Daarbij kwam dat Castro-Montes een rij achteruit werd gezet door de schorsing van McAllister. Dat was goed in balbezit, maar je ziet dat het al lang geleden was dat hij daar moest spelen. Die Braziliaan van RWDM, Carlos Alberto, goeie speler. En Burgess had het knap lastig met die beer vanvoor, Gueye zeker? Als ze zakken naar 1B gaan die mannen wel ni mee vermoed ik.
Ons spel was ook tamelijk voorspelbaar, maar als je die kwaliteit hebt zou het stom zijn om het niet te gebruiken. Taktiek was gisteren: lange bal of bal in de rug naar Amoura; that's it
Hoe frustrerend moet het zijn om daar tegen te spelener iedere keer afgelopen worden...
Hopelijk tappen we wel uit een ander vaatje zondag, want gisteren was het dus niet goed genoeg.
Wel was het amusant op de tribunes, die van RWDM hielden zich voor een keer koest maar zorgden wel voor dikke sfeer ook.![]()
Het is anders wel broodnodig om weer aan te sluiten met een overwinning na twee gelijke spelen (in de competitie). De match hierna is tegen Gent. Vanavond niet winnen is écht een gemiste start van de tweede seizoenshelft.Vandaag kunnen we punten pakken op Brugge en int zicht blijven van Union ... dees word niks![]()
Wat een vreselijke periode maken we toch weer mee. Gisteren echt malchance gehad. Zoals je zei, 1 zondagsschot en prijs.Ik zie ons gewoon los naar 1B gaan, niet te vatten voor zo'n ploeg en historie.
4 dalers?Wat een vreselijke periode maken we toch weer mee. Gisteren echt malchance gehad. Zoals je zei, 1 zondagsschot en prijs.
4 dalers dit jaar, dus gaat echt nog spannend worden...
Nu zaterdag tegen RWDM, is een match van 6 punten. Hopelijk komt Kawabe terug, is nog de enigste die de weg naar doel weet te vinden.
Ik ben vooral verbaasd dat er nog geen rellen zijn uitgebroken op Sclessin. Bij Duchatelet en Venanzi stond ze al lang in zijn bureau.
Een kort verblijf in tweede klasse zou vreselijk zijn, maar kan mss wel een totale reset betekenen van de club. Met de huidige eigenaars zal het nooit iets worden.