Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Boeken toe aub. We werken al jaren in cycli en de cyclus na onze laatste titel is over and out. Het heeft een beker opgeleverd en had een titel moeten opleveren, waar we twee keer op een punt van een titel eindigen. Ze hebben het dit jaar nog proberen te rekken, maar het is genoeg. Het seizoen van Genk mag voor mij gewoon hier en nu eindigen.

Kern voor een groot deel vernieuwen. Cash uw geld wat ge kunt krijgen voor een Bilal, Cuesta en Paintsil. Laat overbodig volk als Sadick, Zeqiri, Sor gaan desnoods tegen verlies. Wat jongeren laten instromen en gericht kopen voor een seizoen dat voor 99% zeker zonder Europees voetbal gaat zijn (met om te beginnen EINDELIJK eens een topspits) En zo opnieuw bouwen om tegen 2025-2026 weer beginnen te dromen van prijzen.

Lol,wat een brolploeg hebben we toch. Bij Fc Veldwezelt kunnen ze niet eens mee.
Laten we een uitworp zoeken die non reglementair was of zo :unsure:

Gewoon te weinig kwaliteit, bepaalde spelers met het IQ van een ezel en dan nog eens heel vreemde keuzes van Vrancken, al maanden lang. Hoe kan je in godsnaam als trainer weigeren om met Sor in de spits te spelen nadat je eind december met die ingreep voor het eerst dit seizoen een hoog niveau haalde.

Mocht ik Anderlecht zijn ik zou er op aandringen die match asap te herspelen. Ik weet niet in welke flow Genk nu zit maar het is alleszins geen goede...

Djneppo echt een gesel vandaag

Maar echt elke actie eindigt op de grond met die gast. Fouten - swalbes zal op 50-50% zitten

Dus? Is die er sowieso al geweest dan dit seizoen? 95% van de punten komt van tegen PO2 ploegen. Genk is nu een PO2 ploeg. 😇
Geld dat buiten Union niet zowat voor elke ploeg dat in PO1 plaatsen staan nu. Er zijn veel gelijke spelen onderling geweest.

En raar maar waar. Tot nog toe heeft Anderlecht maar 1 verlies match tegen de PO1 teams momenteel en dat was op de 1ste speeldag op Union met een volledig ander team. Transfers waren er toen amper.

Laatst bewerkt:
Swalbe 37, nog steeds geen geel 😂
Overdrijven is ook een kunst. Ongelooflijk hoeveel hij onderuit is getrapt.
Eindelijk een rode kaart nu.

Heel zure match, baas maar zonder doelgevaar. We missen zo hard een spits of 2 vooraan.

Ik vrees rellen straks. Sclessin is lang genoeg geduldig geweest.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14