Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een topic voor @Pieterjan94
Welk duo is beter: Vertonghen-Debast of Mechelen-Spileers

Zal een moeilijke worden na wat we de laatste dagen te zien kregen
Ik zou de discussie direct afsplitsen om hem ten gronde te kunnen voeren, de thread niet te verzieken, en te meten middels een poll welk duo nu uiteindelijk de beste is. Maar goed.

Goede vraag eigenlijk, maar ik ga toch gewoon Vertonghen-Debast zeggen voor ik hier word beticht van trolling!
Al heb ik wel sterk de indruk dat Debast vooral secuurder speelt sinds Smeichel daar in doel staat. Kan een invloed hebben. En ik zou Spileers ook zeker niet onderschatten. Iedere wedstrijd naast Mechelen starten en van Mechelen de kneepjes van het vak moeten leren, da's niet evident.

Mechele? Je wil wrs zeggen iedereen in 7 andere fases die vooraf gaan aan de goal?
Serieus zeg, plots is die bal gewoon ongrijpbaar door pure paniek bij iedereen gewoon.
1 op 6 tegen KVK met 15 punten, wat een schande gewoon :laugh:
Uiteraard, maar uiteindelijk is het toch weer Mechele z'n man dat kan scoren. Hij staat er de hele tijd bij en dan juist op het einde laat hij 'm los alleen.

Mechele? Je wil wrs zeggen iedereen in 7 andere fases die vooraf gaan aan de goal?
Serieus zeg, plots is die bal gewoon ongrijpbaar door pure paniek bij iedereen gewoon.
1 op 6 tegen KVK met 15 punten, wat een schande gewoon :laugh:
Dit. Al ben ik akkoord dat Mechele gewoon geen goede leidende verdediger is. Die heeft (net als Spileers) iemand met ervaring naast hem nodig.

Punten in de onderlinge duels:

KVK 7 op 12
Club 2 op 9
Cercle 4 op 9

Dus zelfs als Cercle wint thuis van Club zijn we nog steeds de beste ploeg van West-Vlaanderen (en dit is op basis van pure feiten :biglaugh: )
Wij zijn dan ook bijzonder verheugd dat KVK vermoedelijk PO1 niet zal halen, zonder ons zwarte beest gaat het misschien nog goedkomen.

Die late tegengoal is gewoon een openlijke sabotage van de rest van de ploeg om aan het bestuur duidelijk te maken dat er een vervanger voor Mechele moet komen (ne mens kan maar hopen zeker?)

Union laat wel bijna niets liggen.
6 punten ophalen in PO1 is makkelijker gezegd dan gedaan.
Is gewoon onvergefelijk om tegen de laatste in een thuismatch niet te winnen.

Dat is waar, maar Union zal ook nog wel punten laten liggen. Hebben al een paar keer hoerensjans gehad maar dat blijft niet duren. Beter nu punten weggeven dan in PO.

Dat is waar, maar Union zal ook nog wel punten laten liggen. Hebben al een paar keer hoerensjans gehad maar dat blijft niet duren. Beter nu punten weggeven dan in PO.
tuurlijk is zeker geen drama en winst tegen Antwerp is 10x meer van belang, maar is gewoon ontzettend zuur om in minuut 85 3-2 voor te komen en het dan alsnog weg te geven... tegen de allerlaatste dan nog wel en in eigen huis... onbegrijpelijk

Moet dit nu ook niet dramatiseren, zolang verschil bij begin PO 6 punten of minder is kan alles nog.
Niet dramatiseren?
  • hele mooi streak doorbroken - ok het is geen verlies, maar tegen dergelijke tegenstander mag dit niet
  • 3 goals tegen
  • goeie zaak van vorig weekend helemaal teniet gedaan hoogstwaarschijnlijk
  • 1 op 6 tegen Kortrijk
  • 4 goals gemaakt van hun in totaal 16 goals tegen ons
Is alles nu verloren, natuurlijk niet, maar mijn vertrouwen krijgt alvast een knauw nadat we dit zo kinderlijk weggeven.
Tegen Antwerp winnen is nu zeker een must, en tegelijk zou winnen daar dit puntenverlies nog zuurder maken.

En 6 punten na halvering is hoogstwaarschijnlijk 6+ punten dat je moet inlopen, dus 7, ik geloof nooit dat we dat ophalen tegen (dit) Union, er wordt veel te veel gefocussed op die halvering en "maar" 6 punten. Je moet er wel 7 méér pakken dan Union, ga er maar aan staan als je ze nu nog niet kan bijbenen.

Paintsil had al n keer of 3x geel kunnen krijgen

Nu n revanche op schrijvers en een duw aan een andere speler
Schrijvers en Paintsil krijgen geel, zo goedkoop/onnozel en fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K