Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een ref zou toch ook vroeger mogen affluiten als de ploeg die geen tijd gerokken heeft alsnog de "winning" goal maakt. Dat die goal in de laatste minuut van de blessuretijd valt is gewoon extra pijnlijk.

Een ref zou toch ook vroeger mogen affluiten als de ploeg die geen tijd gerokken heeft alsnog de "winning" goal maakt. Dat die goal in de laatste minuut van de blessuretijd valt is gewoon extra pijnlijk.
Als ze nu al eens begonnen met gewoon geel geven voor overduidelijk tijd rekken was ik ook al content.

Je kan niet enerzijds willen dat er tijd wordt bijgeteld en anderzijds geen extra tijd willen hé. Het is het ene of het ander

Dju, ik stopte met kijken om Arsenal nog even te kijken. Ik dacht dat het nu wel gespeeld was na Thiago zijn treffer.

Die laatste heeft zich uiteindelijk wel echt in de ploeg gevestigd als eerste spits. Maar ik denk toch dat je die moet laten gaan naar de onvermijdelijke PL ploeg die komt aankloppen voor een fortuintje. Wesley-style.

Al begin ik wel stilaan te geloven dat je met hem een Europese campagne succesvol kan afleggen. Zéker als je EL of ConfL speelt want voor januari speel je voor de helft tegen kneuzen.

Jutgla is wel even het noorden kwijt schijnbaar.

Spileers mag je echt laten staan, die is nog maar 1 week 19 jaar. Maar die heeft een betrouwbare coach naast hem nodig.
En dat is Mechele dus niet. Eerst hadden ze beloofd dat er van de CV werk ging gemaakt worden in de transferperiode maar nu is het allemaal niet meer noodzakelijk door de goede reeks die ze hebben gehaald zogezegd... Die goede reeks komt er vooral door Thiago die scoort met de ogen dicht want we slikken te vaak nog stomme goals, en vaak is het op de kap van Mechele.

Zeer matige ploeg gewoon, met een matige trainer/taktiek. Meyer is gewoon niets meer waard aanvallend. Zinkernagel is nooit iets geweest en Skov is ook rampzalig bezig. Over die 2 andere ga ik zelfs niet meer beginnen. CONSTANT moet daar een middenvelder mee gaan helpen om op te bouwen. We zijn goed bezig om de "rijkste ploeg op het kerkhof" te worden.
Moet wel gezegd worden, mentaliteit was goed.

Spileers mag je echt laten staan, die is nog maar 1 week 19 jaar. Maar die heeft een betrouwbare coach naast hem nodig.
En dat is Mechele dus niet. Eerst hadden ze beloofd dat er van de CV werk ging gemaakt worden in de transferperiode maar nu is het allemaal niet meer noodzakelijk door de goede reeks die ze hebben gehaald zogezegd... Die goede reeks komt er vooral door Thiago die scoort met de ogen dicht want we slikken te vaak nog stomme goals, en vaak is het op de kap van Mechele.
Mechele is gewoon geen patron. Met Engels (blast from the past, je zou haast vergeten dat die bij Antwerp zit) ernaast speelde die beter en zelfs gewoon goed. Hij is sowieso niet de meest fysiek capabele speler, maar dus ook geen leider.

Maar Spileers heb ik nu ook nog wel niet super zien spelen… Misschien gaat het beter met een leider ernaast.

Skov vandaag toch een goede match gespeeld imho, was toch zeer dreigend. Constant zijn man voorbij en voorzetten.

Zinckernagel daarentegen constant getalm en gebrei ipv snel te spelen.

Ziek van.

3-2 had weer een boost kunnen zijn na de ommekeer. Nu wellicht het puntenverlies teveel, de goede reeks ten einde en mentaal een serieuze domper.

Echt kut.

Mechele weer z'n man kwijt :laugh:

En Kortrijk profiteert dus van de blessuretijd door hun eigen tijdrekken, hoe unfair voelt dat aan zeg.
Mechele? Je wil wrs zeggen iedereen in 7 andere fases die vooraf gaan aan de goal?
Serieus zeg, plots is die bal gewoon ongrijpbaar door pure paniek bij iedereen gewoon.
1 op 6 tegen KVK met 15 punten, wat een schande gewoon :laugh:

Skov vandaag toch een goede match gespeeld imho, was toch zeer dreigend. Constant zijn man voorbij en voorzetten.

Zinckernagel daarentegen constant getalm en gebrei ipv snel te spelen.
Jezus, in welke wereld zou dit een goede match van Skov Olsen moeten zijn? Pikt gewoon 3,4 momenten uit en voor de rest het grote niets.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14