Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe die Burgess in België nooit rood heeft gezien is toch echt niet te geloven. Wat die week na week mag uitsteken zonder ooit een tweede geel te zien. Ongelooflijk
Je hebt er nog zo gehad, een Birger Verstraete bijvoorbeeld. Technisch niet goed genoeg wat ze dan compenseren met afbraak-voetbal. Op één of andere manier koppelen ze dit met een ongelofelijk goed aanvoelen van de wedstrijden waardoor ze juist die tweede gele/rode kaart niet pakken.

Gisteren een prachtig Genk gezien. Leuk om zo het jaar uit te gaan na die match in Anderlecht. Een zeer sterke Heynen, maar er waren er meer. Vooral Sadick valt me positief mee en Arteaga is blijkbaar beter op de rechtsback dan op de linksback. Kayembe begint er ook door te komen. Sor had ik al lang opgegeven, maar wat die heeft gegeten weet ik ook niet. Tolu ook zeer sterk ingevallen.

Voor deze matchen doet ge het.

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat jij die niet week na week aan het werk ziet.
Burgess had vorig jaar in Play-Off 1 in Genk ook altijd rood moeten hebben. Dat was een wonder dat die geen rood kreeg. Ongelofelijk waar die mee wegkomt. Maar goed, dat is zo een speler die ge in uw ploeg wilt hebben denk ik.

Ik heb amper kansen getelt voor Brugge in die 2de helft.
Ondanks het opgenaaide publiek. Gewoon goed verdedigd & er een paar keer gevaarlijk uitgekomen.

En Burgess, die kan gewoon niets verkeerd doen. Gewoon een held. Brugge had wsl 6 punten ofzo meer gehad moesten ze iemand zoals hem op het veld hebben ipv Mechele of die Spileers.

Burgess is gewoon de Pepe van het Belgische voetbal. Iedere supporter tot zelfs neutrale supporter verwenst die, maar in uw ploeg wilt ge zo ene wel hebben.

Is er een duidelijk beeld hiervan?
Ik had het ook gelezen op HLN, maar een beeld staat er niet bij.
Ik vond een gelijkspel trouwens gewoon terecht. Beide ploegen hebben af en toe voetballend laten zien wat ze kunnen, maar lieten zich toch vooral allebei meesleuren in een wat bitsige partij.
Vetlesen was wel echt goed, Thiago vond ik ook wel echt wegen op de verdediging, Skov Olsen vond ik dan weer echt niet goed. Langs Union kant viel Lapoussin mij wat tegen en zoals al gezegd, Burgess is gewoon zo'n speler die je niet afkan in een andere ploeg maar je net echt geweldig vindt in je eigen ploeg.

Ik hoop vooral dat het bestuur niet verblind is door de betere resultaten nu en toch alsnog een ervaren CV gaat aantrekken deze mercato. Mechele is gewoon niet goed genoeg en mits versterking centraal achterin kunnen we het Union misschien toch nog lastig maken in de playoffs?

Ik hoop vooral dat het bestuur niet verblind is door de betere resultaten nu en toch alsnog een ervaren CV gaat aantrekken deze mercato. Mechele is gewoon niet goed genoeg en mits versterking centraal achterin kunnen we het Union misschien toch nog lastig maken in de playoffs?
Er wijst toch niets op dat als Club een ervaren CV gaat halen, die in de plaats van Mechele zal gezet worden?

Burgess is gewoon de Pepe van het Belgische voetbal. Iedere supporter tot zelfs neutrale supporter verwenst die, maar in uw ploeg wilt ge zo ene wel hebben.
Pepe klopte en schopte letterlijk op tegenspelers.
Valt toch totaal niet te vergelijken met Burgess.
Die Burgess is een eikel, maar een geweldige verdediger.
Iedereen haat het om tegen hem te spelen.

Ik had het ook gelezen op HLN, maar een beeld staat er niet bij.
Ik vond een gelijkspel trouwens gewoon terecht. Beide ploegen hebben af en toe voetballend laten zien wat ze kunnen, maar lieten zich toch vooral allebei meesleuren in een wat bitsige partij.
Vetlesen was wel echt goed, Thiago vond ik ook wel echt wegen op de verdediging, Skov Olsen vond ik dan weer echt niet goed. Langs Union kant viel Lapoussin mij wat tegen en zoals al gezegd, Burgess is gewoon zo'n speler die je niet afkan in een andere ploeg maar je net echt geweldig vindt in je eigen ploeg.
ik hoop echt dat Skov zich in de terugronde wat herpakt en het team wat meer bijbrengt.
Zijn statistieken zijn wel goed, maar als hij is geen assist of goal scoort heb je er echt niets aan.

ik hoop echt dat Skov zich in de terugronde wat herpakt en het team wat meer bijbrengt.
Zijn statistieken zijn wel goed, maar als hij is geen assist of goal scoort heb je er echt niets aan.
Ik vond hem gisteren in de eerste helft wel gretig anders. Ik heb hem zien druk zetten op de verdediging en enkele keren zien teruglopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14