Telt toch enkel verdedigend denk ik.Als bal eerst ander lichaamsdeel raakt en dan hand of arm is het geen hands. Of dat alleen verdedigend of ook voor aanvallend telt weet ik niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Telt toch enkel verdedigend denk ik.Als bal eerst ander lichaamsdeel raakt en dan hand of arm is het geen hands. Of dat alleen verdedigend of ook voor aanvallend telt weet ik niet.
Lijkt mij idd ook het meest logisch maar geen idee.Telt toch enkel verdedigend denk ik.
Als Blessin het niet doet moet Deila het maar doen!Moet Deila Burgess eraf nemen?![]()
op het live beeld zie je het niet want er staat een speler er voorHeb eens terug gespoeld en stilgezet, volgens mij raakt hij na de schouder de bal met de borst.
Altijd 2de geel voor Burgess natuurlijk.
Gaat dus sewes de 2-1 door de touwen jassen.Skov wel compleet onzichtbaar 2e helft.
Vooral Japser Vergoote had het moeten doen!Als Blessin het niet doet moet Deila het maar doen!

Goed gelezen hè..Mechele ontsnapt weer want stond echt in niemandsland![]()

Ik kijk als neutrale supporter en vind dat toch totaal niet.Jezus, elke keer die van Union gaan liggen is het fout en omgekeere niet.