Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Snap echt wel niet waarom Burgess hier geen geel krijgt ALS het penalty is
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar werd die volgens mij wel ff aangelopenAls je hier corner fluit moet je gewoon tweede geel geven aan Burgess hé, dan stopt die komedie direct.

Bal op de schouder en erna niet meer aangeraaktWas toch gewoon hands van vetlessen???
Aanvallend hands is ALTIJD hands, of is dat weer veranderd ?
Neen.Was toch gewoon hands van vetlessen???
Aanvallend hands is ALTIJD hands, of is dat weer veranderd ?
Daarna zit hij precies toch wel ff vast tussen zijn arm en het lichaam van een Union speler.Bal op de schouder en erna niet meer aangeraakt
In de laatste herhaling dacht ik op de buik, maar vooral geen duidelijk beeld waarop je het zietDaarna zit hij precies toch wel ff vast tussen zijn arm en het lichaam van een Union speler
Als bal eerst ander lichaamsdeel raakt en dan hand of arm is het geen hands. Of dat alleen verdedigend of ook voor aanvallend telt weet ik niet.Daarna zit hij precies toch wel ff vast tussen zijn arm en het lichaam van een Union speler.
Misschien omdat hij niet echt een beweging maakt?
Maakt niet uit als aanvaller hè. arm is armDaarna zit hij precies toch wel ff vast tussen zijn arm en het lichaam van een Union speler.
Misschien omdat hij niet echt een beweging maakt?
Moet Deila Burgess eraf nemen?Burgess komt toch ook wel met enorm veel weg elke match
Deila zijnde moet ge die de nu toch altijd afpakken
Vetlessen was in 1e instantie schouder maar klemt hem daarna toch met de arm tegen het lichaam van die Union verdediger![]()