Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht dat dit al losgekoppeld was van elkaar.. Maar meer daar over in het arbitrage topicIs het eigenlijk zeker dat als Anderlecht - Genk herspeeld moet worden, dat dat voor deze partij ook sowieso het geval is?

Zou toch wel geniaal zijn ... "competitievervalsing, wij wilden per se tegen Paintsil & Munoz spelen, we waren daar zo op ingesteld"Antwerp zijnde zou ik klacht indienen omdat Paintsil niet mocht meedoen. Met hem was je nagenoeg zeker van een of andere domme stoot die een match in je voordeel doet keren.![]()
Ach, ik weet alweer waarom ik dit forumgedeelte beter links laat liggen. Uiteindelijk komt iedere match hier op hetzelfde neer:Wel een opmerkelijke influx van Genk supporters hier de laatste tijd.
Ach, ik weet alweer waarom ik dit forumgedeelte beter links laat liggen. Uiteindelijk komt iedere match hier op hetzelfde neer:
- Partij A lijdt onder de arbiter z'n beslissingen en ventileert dit. Partij B op z'n beurt zegt dat ge soms wel en soms niet de scheids mee hebt.
Gevolg: beyondgaming lacht collectief partij A uit.
Goed, we zullen weg blijven en enkel Brugge, Anderlechtsupporters en die sympathieke pee's van Gent, Union en Kortrijk laten posten.
Anderlecht heeft pech gehad VS Standard door geen penalty te krijgenAch, ik weet alweer waarom ik dit forumgedeelte beter links laat liggen. Uiteindelijk komt iedere match hier op hetzelfde neer:
- Partij A lijdt onder de arbiter z'n beslissingen en ventileert dit. Partij B op z'n beurt zegt dat ge soms wel en soms niet de scheids mee hebt.
Gevolg: beyondgaming lacht collectief partij A uit.
Goed, we zullen weg blijven en enkel Brugge, Anderlechtsupporters en die sympathieke pee's van Gent, Union en Kortrijk laten posten.

Er loopt er hier trouwens ook nog wel ene van Beerschot rond dacht ik![]()

Anderlecht heeft pech gehad VS Standard door geen penalty te krijgen
Brugge heeft pech gehad tegen Mechelen door geen penalty te krijgen
En zo zijn er wss nog 10tallen voorbeelden van andere matchen en ploegen.
Dan klagen zagen we hier een weekend of een week over (en dan kunnen we weer klagen over ons eigen spel, spelers of beslissingen)
Er is echter slechts 1 ploeg die hier een een complot inziet tegen hun en gewoon geen andere argumentaties meer leest. Dan stoppen ook de discussies natuurlijk
Er loopt er hier trouwens ook nog wel ene van Beerschot rond dacht ik![]()