Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Antwerp zijnde zou ik klacht indienen omdat Paintsil niet mocht meedoen. Met hem was je nagenoeg zeker van een of andere domme stoot die een match in je voordeel doet keren.:p

Antwerp zijnde zou ik klacht indienen omdat Paintsil niet mocht meedoen. Met hem was je nagenoeg zeker van een of andere domme stoot die een match in je voordeel doet keren.:p
Zou toch wel geniaal zijn ... "competitievervalsing, wij wilden per se tegen Paintsil & Munoz spelen, we waren daar zo op ingesteld"

Doet deugd na een goede match tegen Anderlecht waar we ook gewoon zelf niet meer scoorden + de refs niet zoals het moet.

Duurde veel te lang vooraleer die 2de goal viel, maar uiteindelijk gevallen want ik zag het weer gebeuren. Was wel een bizar zwak Antwerp, op alle mogelijke vlakken.

Dikke match gespeeld! Veel uitblinkers bij Genk. Ik hoop dat ze volgende match met Sor op de flank starten en Paintsil op de bank. Enfin, na gans die klucht met de VAR een antwoord op de grasmat zoals het hoort. Hopelijk kunnen we nu verder op deze manier en een rol van betekenis spelen in de play offs.

Ik had Antwerp wel niet zo zwak verwacht. Van Bommel wel 2x de juiste keuze gemaakt om tijdig te wisselen want ze hadden anders de match met 10 geëindigd. Veel coaches wachten daar te lang mee.

Wel een opmerkelijke influx van Genk supporters hier de laatste tijd.
Ach, ik weet alweer waarom ik dit forumgedeelte beter links laat liggen. Uiteindelijk komt iedere match hier op hetzelfde neer:

- Partij A lijdt onder de arbiter z'n beslissingen en ventileert dit. Partij B op z'n beurt zegt dat ge soms wel en soms niet de scheids mee hebt.
Gevolg: beyondgaming lacht collectief partij A uit.

Goed, we zullen weg blijven en enkel Brugge, Anderlechtsupporters en die sympathieke pee's van Gent, Union en Kortrijk laten posten.

Ach, ik weet alweer waarom ik dit forumgedeelte beter links laat liggen. Uiteindelijk komt iedere match hier op hetzelfde neer:

- Partij A lijdt onder de arbiter z'n beslissingen en ventileert dit. Partij B op z'n beurt zegt dat ge soms wel en soms niet de scheids mee hebt.

Goed, we zullen weg blijven en enkel Brugge, Anderlechtsupporters en die sympathieke pee's van Gent, Union en Kortrijk laten posten.

Met alle respect, mijn post was enkel een vaststelling dat er de laatste paar dagen veel Genk-supporters posten (postten?) die we voordien amper of niet zagen zonder daarover een oordeel te vellen. Gewoon, een vaststelling. Ik weet het, we zijn posts met een meer hoogstaande inhoud van me gewend en dat heeft waarschijnlijk tot de verkeerde conclusie geleid. Mea culpa dus.

Anderlecht heeft pech gehad VS Standard door geen penalty te krijgen

Brugge heeft pech gehad tegen Mechelen door geen penalty te krijgen

En zo zijn er wss nog 10tallen voorbeelden van andere matchen en ploegen.
Dan klagen zagen we hier een weekend of een week over (en dan kunnen we weer klagen over ons eigen spel, spelers of beslissingen)

Er is echter slechts 1 ploeg die hier een een complot inziet tegen hun en gewoon geen andere argumentaties meer leest. Dan stoppen ook de discussies natuurlijk 😊

Er loopt er hier trouwens ook nog wel ene van Beerschot rond dacht ik 😅

Anderlecht heeft pech gehad VS Standard door geen penalty te krijgen

Brugge heeft pech gehad tegen Mechelen door geen penalty te krijgen

En zo zijn er wss nog 10tallen voorbeelden van andere matchen en ploegen.
Dan klagen zagen we hier een weekend of een week over (en dan kunnen we weer klagen over ons eigen spel, spelers of beslissingen)

Er is echter slechts 1 ploeg die hier een een complot inziet tegen hun en gewoon geen andere argumentaties meer leest. Dan stoppen ook de discussies natuurlijk 😊

Er loopt er hier trouwens ook nog wel ene van Beerschot rond dacht ik 😅

Hoeveel matchen heb je gezien van Genk in 2023?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14