Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
iemand van de rsca supporters die duiding kan geven bij het ondermaats presteren van Kana?
Die heeft het ganse jaar niet op zijn plaats gestaan en moet nu plots terug naar de 6. Staat dan nog eens naast kloefkapper Sissako en mag dan zijn shit opkuisen en moet dan de ploeg doen draaien. Hopeloos gewoon

Die heeft het ganse jaar niet op zijn plaats gestaan en moet nu plots terug naar de 6. Staat dan nog eens naast kloefkapper Sissako en mag dan zijn shit opkuisen en moet dan de ploeg doen draaien. Hopeloos gewoon
Wat een zwakke match gisteren. Westerlo wou niet en KVK kon niet.

Maar je mag die match nooit verliezen. Kadri was wel heel actief, soms te.

Ik stel voor dat ze Antwerp naast de beker nu ook al maar na 70minuten 3 punten geven

Al 20 minuten nietmeer bezig met voetbal maar zoveel mogelijk liggen, vallen, kaarten proberen aannaaien en tijd rekken.
Alderweireld die in duels veel meer mag dan eender wie in de competitie precies

Verboomen gaat er heel gewillig in mee

Eindelijk nog eens op verplaatsing gewonnen. Verdiend ook, enkel jammer dat we na die 0-2 de controle wat verloren.

Ik stel voor dat ze Antwerp naast de beker nu ook al maar na 70minuten 3 punten geven

Al 20 minuten nietmeer bezig met voetbal maar zoveel mogelijk liggen, vallen, kaarten proberen aannaaien en tijd rekken.
Alderweireld die in duels veel meer mag dan eender wie in de competitie precies

Verboomen gaat er heel gewillig in mee
:biglaugh:

Wat is je punt eigenlijk betreffende de beker? In onze vorige twee lange bekercampagnes hebben we telkens een zeer zware loting gekregen. Ik stel voor dat je het parcours van Anderlecht in 2021-2022 nog eens opzoekt.

Eindelijk nog eens op verplaatsing gewonnen. Verdiend ook, enkel jammer dat we na die 0-2 de controle wat verloren.
De controle wat verloren?
Ge hebt de hele match in handen en dan stopt ge met voetballen om wat onnozel te doen.

Gewoon doordoen en het helemaal afmaken ipv al die randzaken.
Allè ik probeer die match al neutrale fan te volgen maar krijgt toch weer niks te zien behalve zoiets (en dan nog 2 clubs uit de top 6)

De controle wat verloren?
Ge hebt de hele match in handen en dan stopt ge met voetballen om wat onnozel te doen.

Gewoon doordoen en het helemaal afmaken ipv al die randzaken.
Allè ik probeer die match al neutrale fan te volgen maar krijgt toch weer niks te zien behalve zoiets (en dan nog 2 clubs uit de top 6)
Ik had ook liever gezien dat we doordrukten tot 0-3 maar eveneens vrij duidelijk dat heel wat jongens er bij ons door zaten, niet onlogisch ook na die slopende bekermatch tegen Charleroi op woensdag.

Ik had ook liever gezien dat we doordrukten tot 0-3 maar eveneens vrij duidelijk dat heel wat jongens er bij ons door zaten, niet onlogisch ook na die slopende bekermatch tegen Charleroi op woensdag.
Waarom dan wachten met wisselen tot minuut 75?
En het is eigenlijk pas daarna dat ze stopte met voetballen. Ik zou denken dat die bankzitters zich extra willen bewijzen.

Tja, RWDM... met een geblesseerde beginnen, tijd winnen tot en met en 2-0 achter bij de rust.

Het zal wel ergens nut hebben zeker?

Westerlo wint onverdiend. Maar kan er wel deugd doen
Ja amai, zo slecht gespeeld, zowat enige positieve is dat je die 3 punten meepakt. En dat we wel efficiënt waren.
Veld was ook heel slecht, maar dat is voor beide ploegen en Kortrijk bracht daar bij momenten wel beter voetbal op.

Het zal blijven spannen tot het einde waarschijnlijk, maar als ze niet beter gaan spelen, dan zit een tripje naar 1B er echt wel in.

Konden wrs niet met 100% zekerheid zeggen dat bal niet over de lijn was dus telt de beslissing van de lijnrechter.

En laforge lol... zelfs uit mijn zetel zie ik dat het fout is.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14