Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zinkt mee met het Kortrijkschip .iemand van de rsca supporters die duiding kan geven bij het ondermaats presteren van Kana?
Die heeft het ganse jaar niet op zijn plaats gestaan en moet nu plots terug naar de 6. Staat dan nog eens naast kloefkapper Sissako en mag dan zijn shit opkuisen en moet dan de ploeg doen draaien. Hopeloos gewooniemand van de rsca supporters die duiding kan geven bij het ondermaats presteren van Kana?
Wat een zwakke match gisteren. Westerlo wou niet en KVK kon niet.Die heeft het ganse jaar niet op zijn plaats gestaan en moet nu plots terug naar de 6. Staat dan nog eens naast kloefkapper Sissako en mag dan zijn shit opkuisen en moet dan de ploeg doen draaien. Hopeloos gewoon
Ik stel voor dat ze Antwerp naast de beker nu ook al maar na 70minuten 3 punten geven
Al 20 minuten nietmeer bezig met voetbal maar zoveel mogelijk liggen, vallen, kaarten proberen aannaaien en tijd rekken.
Alderweireld die in duels veel meer mag dan eender wie in de competitie precies
Verboomen gaat er heel gewillig in mee

De controle wat verloren?Eindelijk nog eens op verplaatsing gewonnen. Verdiend ook, enkel jammer dat we na die 0-2 de controle wat verloren.
Ik had ook liever gezien dat we doordrukten tot 0-3 maar eveneens vrij duidelijk dat heel wat jongens er bij ons door zaten, niet onlogisch ook na die slopende bekermatch tegen Charleroi op woensdag.De controle wat verloren?
Ge hebt de hele match in handen en dan stopt ge met voetballen om wat onnozel te doen.
Gewoon doordoen en het helemaal afmaken ipv al die randzaken.
Allè ik probeer die match al neutrale fan te volgen maar krijgt toch weer niks te zien behalve zoiets (en dan nog 2 clubs uit de top 6)
Waarom dan wachten met wisselen tot minuut 75?Ik had ook liever gezien dat we doordrukten tot 0-3 maar eveneens vrij duidelijk dat heel wat jongens er bij ons door zaten, niet onlogisch ook na die slopende bekermatch tegen Charleroi op woensdag.
Toch veruit de zwakste tegenstander die ik dit seizoen gezien heb.Tja, RWDM... met een geblesseerde beginnen, tijd winnen tot en met en 2-0 achter bij de rust.
Het zal wel ergens nut hebben zeker?
Ja amai, zo slecht gespeeld, zowat enige positieve is dat je die 3 punten meepakt. En dat we wel efficiënt waren.Westerlo wint onverdiend. Maar kan er wel deugd doen