excuses danIk kan het nochtans niet lezen.
hier lukt het gewoon. Heb wel addblockers staan, maar dat werkt (dacht ik) niet bij paywall van Humo. Zal het weghalen.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
excuses danIk kan het nochtans niet lezen.
hier lukt het gewoon. Heb wel addblockers staan, maar dat werkt (dacht ik) niet bij paywall van Humo. Zal het weghalen.HLN voegde er nog aan toe dat "zijn ontslag niks met voetbal te maken had".Ik kan zo geloven dat dat interview de druppel was. :')

Idd, de dag dat je zo iemand binnenhaalt als trainer, maak je je wel belachelijk als club en bestuur.Mijn dag kan niet meer stuk. Maar wat een klucht zijn wij geworden![]()
Het was niet het enige interview natuurlijk waar hij zo’n zaken uitkraamde. Als je al begint met uitspraken over een speler zoals “het ligt aan zijn opvoeding, mocht ik zijn vader zijn, hij speelde bij een Europese topclub”,…. Dan zijn riedeltje dat heel de wereld tegen hem is en dat het nooit zijn fout is. Nog wat klagen over mede analisten die hem zouden genegeerd hebben toen ie bij DAZN werkte (je zou voor minder),…De Boeck heeft het aan zijne frak.
Vind het onnozel om hem nu wel al aan de deur te zetten, geef een coach op z'n minst de transferperiode.
Maar met zo'n interview steek je het bestuur ook niet in uw binnenzak natuurlijk.
Hij is wel nog uitgeweest in Knokke met Gert Verheyen heHet was niet het enige interview natuurlijk waar hij zo’n zaken uitkraamde. Als je al begint met uitspraken over een speler zoals “het ligt aan zijn opvoeding, mocht ik zijn vader zijn, hij speelde bij een Europese topclub”,…. Dan zijn riedeltje dat heel de wereld tegen hem is en dat het nooit zijn fout is. Nog wat klagen over mede analisten die hem zouden genegeerd hebben toen ie bij DAZN werkte (je zou voor minder),…
Zo weet je wel meteen wat voor vlees je in de kuip hebt natuurlijk.Ook zijn antivax discours in dat artikel lijkt me niet geweldig voor zijn reputatie
Een buurvrouw die in de nabijheid van het zakenkantoor Ressimmo van Snelders in Brasschaat woont, stapte onlangs naar de politie. Sinds 2022 zou Snelders zich herhaaldelijk bevredigd hebben, en zich naakt vertoond hebben voor het raam van het kantoorgebouw. De vrouw zou Snelders daarover aangesproken hebben. Toch zou de situatie zich hebben blijven voordoen. Er is sprake van 40 incidenten.
Ik was net hetzelfde aan het denkenAls dat al allemaal niet meer mag zeg

Gohja, als je geen vertrouwen meer hebt in de coach is het natuurlijk wel beter om ook geen spelers te gaan halen die hij wil.De Boeck heeft het aan zijne frak.
Vind het onnozel om hem nu wel al aan de deur te zetten, geef een coach op z'n minst de transferperiode.
Maar met zo'n interview steek je het bestuur ook niet in uw binnenzak natuurlijk.
Als je hem bij Mid Mid hoorde, hoor je ook wat een omhooggevallen Calimero de man is. Nooit zijn fout, altijd die van een ander.Ik was me er nooit van bewust wat voor een beunhaas De Boeck was tot dat interview. Maar blijkbaar was dat altijd al een onnozelaar?![]()
Wat Demarez deed dan toch een pak onschuldiger.Ik was net hetzelfde aan het denken
Ik denk dat ze bij de VRT geen Eddy's meer gaan aanwerven in de toekomst.