Pieterjan94
Well-known member
Daar heb ik respect voor, maar ik wil prijzen winnen en stilaan eens het label topclub krijgen.
Inderdaad, misschien moet we eens voor de verandering een clubstatement plaatsen om respect af te dwingen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar heb ik respect voor, maar ik wil prijzen winnen en stilaan eens het label topclub krijgen.
Waarom zouden jullie geen topclub zijn ? is beetje calimero houdingDaar heb ik respect voor, maar ik wil prijzen winnen en stilaan eens het label topclub krijgen.
Die mens is uit op een ontslagvergoeding ofzo? Wat een krankzinnig interview.
Volgens mij lezen die van KVK hier mee![]()
“Sommige spelers hadden tranen in hun ogen”: De Boeck na ontslag “dat niks met voetbal te maken heeft”
KV Kortrijk zet na amper negen matchen coach Glen De Boeck (52) op straat. De bekernederlaag tegen RWDM als de druppel, Kortrijk blijft ondertussen ook op de laatste plaats kamperen in de Jupiler Pro League. “Ik ben enorm ontgoocheld.”www.hln.be
.Ik kan zo geloven dat dat interview de druppel was. :')![]()
“Sommige spelers hadden tranen in hun ogen”: De Boeck na ontslag “dat niks met voetbal te maken heeft”
KV Kortrijk zet na amper negen matchen coach Glen De Boeck (52) op straat. De bekernederlaag tegen RWDM als de druppel, Kortrijk blijft ondertussen ook op de laatste plaats kamperen in de Jupiler Pro League. “Ik ben enorm ontgoocheld.”www.hln.be
Eigenlijk nooit begrepen dat in die wereld er precies een pool is van x coaches, die ze maar blijven terughalen overal, ook al hebben die niks of eens 1 keer iets bewezen.Ze kunnen misschien Belhocine weer van stal halen.
Klopt, maar aan de andere kant, de goede coaches ga je ook niet vinden middenin het seizoen/vlak voor de winterstop. Degene die dan beschikbaar zijn zijn niet werkloos door hun goede resultaten natuurlijk..Eigenlijk nooit begrepen dat in die wereld er precies een pool is van x coaches, die ze maar blijven terughalen overal, ook al hebben die niks of eens 1 keer iets bewezen.
Ik kan het nochtans niet lezen.Klopt, maar aan de andere kant, de goede coaches ga je ook niet vinden middenin het seizoen/vlak voor de winterstop. Degene die dan beschikbaar zijn zijn niet werkloos door hun goede resultaten natuurlijk..
Voor degene die interesse hebben, het interview van De Boeck zit blijkbaar niet achter paywall.
![]()
Het laatste HUMO-interview met Glen De Boeck: ‘Ik had geen lichaam voor topsport. Mijn lijf is versleten, ik leef elke dag met pijn’
Gewezen Rode Duivel en trainer Glen De Boeck (54) is overleden na een hersenbloeding, zo meldt zijn familie. Twee jaar geleden had De Boeck een gesprek met HUMO, vlak voor zijn ontslag als trainer van KV Kortrijk. Het zou het laatste wapenfeit in zijn loopbaan als coach worden. ‘Men noemt mij...www.humo.be