Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Rampzalige wedstrijd van ons. Nooit aanspraak kunnen maken op een punt, laatst staan drie.
Zitten en zwijgen als Standard zijnde en eens nadenken waarom wij zo wisselvallig as fuck zijn.

Het minste wat je kan doen is inzet en goesting tonen. Zelfs dat zag ik niet.
Club wint op spaarmodus, het leek alsof wij verloren hebben op spaarmodus. Kan echt niet zijn dat er daar eentje na de match kan zeggen dat hij stikop is.

Sinds Mannaert weg is he... Ik voel me ook veel meer op mijn gemak sinds mijn Zatte nonkel niet meer begint te lallen over hoe ik al dan niet moet spelen

Wel grappig hoe de twee die de voorbije weken telkens kop van Jut waren nu voor de goals zorgen :D
Die van Standard leken er ook niet al te veel goesting in te hebben vanavond, het lijkt wel alsof ze tevreden zijn met een paar stunts per seizoen en voor de rest maar wat aanlummelen.

't Is niet omdat Zinckernagel eens een goal maakt op een afgeweken bal dat alles nu geweldig is.
Maar hij speelt op een plaats waar hij niet hoort te staan dus hoeveel kan je hem verwijten natuurlijk.

En ik heb hier altijd blijven zeggen dat Thiago er wel ging komen. Die kadee is nog maar 22 en nog maar een half jaar in België. Je zag vanin het begin dat hij zijn truitje nat maakt elke keer en dat hij gewoon vertrouwen nodig had. Hij is nuttiger nu dan Jutgla. Jutgla maakt mooie goals maar soms teveel oogkleppen aan. Zijn beste positie is volgens mij ook gewoon diep in de spits maar Thiago is momenteel beter.

Amai het was koud gisteren. Voor de rest ni veel te zeggen. De 3 goals gemist want ik was net bier gaan halen. Paar dikke kansen op 3-1 nog gezien.

En koud gehad.

Wel grappig hoe de twee die de voorbije weken telkens kop van Jut waren nu voor de goals zorgen :D
Die van Standard leken er ook niet al te veel goesting in te hebben vanavond, het lijkt wel alsof ze tevreden zijn met een paar stunts per seizoen en voor de rest maar wat aanlummelen.
Vooral geen 6 binnen krijgen was de ambitie,als Club dan ook geen zin meer heeft krijg je een koude saaie match

Oh maar het kon nog veel erger hoor. Probeer maar eens supporter te zijn van bvb KV Kortrijk de dag vandaag :wallbash::rofl:
Toch maar mooi de keeper zien scoren! Dat maakt een 4u durende verplaatsing naar de andere kant van het land en 90 minuten strontvoetbal bij temperaturen onder nul helemaal goed, toch?

Toch maar mooi de keeper zien scoren! Dat maakt een 4u durende verplaatsing naar de andere kant van het land en 90 minuten strontvoetbal bij temperaturen onder nul helemaal goed, toch?
Uitmatchen doe ik niet maar ik kan mij wel inbeelden dat het die moment een zottekot is. Maar we mogen de 90 minuten ervoor niet vergeten waar we 0 kansen bijeen speelden, waar we geen deftige combinatie op de mat gelegd hebben, waar we gewoon de mindere waren van een ook al zwak Eupen. En dan begin ook nog niet over onze tactische opstelling die al gans het seizoen gelijkaardig is en waar het niet liep onder Still en nu zowaar nog bijna zwakker is onder De Boeck (die dan nog eens doodleuk in de pers zit te verkondigen dat het issue oa ligt bij de opvoeding van de spelers want als hij vader was van 1 van de spelers dan dan speelde die bij een Europese topclub :sarcastic:). Die gast is meer bezig met zijn imago (kledij, niet de goedkoopste trainer,...) dan met de ploeg op rails te zetten. Ohja ook het opnieuw beletteren van de bus was een prioriteit blijkbaar want daardoor gaan ze beter presteren

Hieronder de 2 voorbeelden uit een artikel van De Boeck in de Krant van West-Vlaanderen
Alles draait rond communicatie. Ik zit met een heel jonge groep waarin de meest ervaren spelers mentaal niet de sterksten zijn. (hij noemt geen namen, maar geeft het voorbeeld van een speler die intrinsiek een leider zou moeten zijn, maar dat niet is omdat hij bij de jeugd teveel gepamperd werd, red.) Was ik zijn vader, hij speelde nu bij een buitenlandse topploeg.
“Er moeten inderdaad nog extra’s volgen. Maar eigenlijk vertel je hetzelfde als wat ik al weken zeg: KVK moet ook imponeren. Daarom heb ik ook geijverd voor de nieuwe bestickering van onze spelersbus. Dat is geen schoolbus, hé.”

Hoewel een 2-2 een correcte uitslag van de match is, suckt het dat we nooit een match kunnen doodmaken.
Mooiste beeld blijft de sportiviteit van Gift Orban en Kandouss, beeld van het weekend voor mij.

Dubbel zuur dat jullie altijd die 3-1 moesten maken.
Tja, wie zo'n kans mist, verdient de overwinning niet he.
Het gebrek aan spitsen, (meer) smeerlapkes tot gewoon kwaliteit want het verlies van Tresor en Onuachu is gewoon niet opgevangen.
Thiago bij Brugge heeft z'n criticasters, maar fungeert wel als targetman.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14