Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Op de valreep mijn prono juist seZoutpilaar Patris
Allè volgens Gilles ist Augustinson maar die al 91 minuten aan de overkant vant veld
Frank Raes is that you?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op de valreep mijn prono juist seZoutpilaar Patris
Allè volgens Gilles ist Augustinson maar die al 91 minuten aan de overkant vant veld
Frank Raes is that you?

Hij is precies gene fan van Augustinson want hij noemde hem ook al DolbergZoutpilaar Patris
Frank Raes is that you?

Hij noemde zelfs Delaney een altijd keer Dolberg..Hij is precies gene fan van Augustinson want hij noemde hem ook al Dolberg![]()
Tijd dat die jongen opgeroepen wordt voor de Rode Duivels.Sardella zo wat hoger op de flank is echt wel meer dan oke
Roberto, no you coach Portugal now!Tijd dat die jongen opgeroepen wordt voor de Rode Duivels.
Ik ben niet ironisch ofzo.Roberto, no you coach Portugal now!

Veel gekker moet het niet worden. Kunnen Mechele ook terug oproepen danIk ben niet ironisch ofzo.
En ja onder Bobbi was die waarschijnlijk al eens geselecteerd geweest. En dat zou dan terecht zijn.

De vraag is wie je nu nog kan halen..Tom Vandenberghe
Wanneer gaan ze De Boeck buitengooien?![]()
Ref is gewoon raar bezig, 2x balvoordeel voor Genk niet gegeven voor buitenspel van Gent. en dat van Hong was niet eens nodig, want die bleef bewust van de bal omdat hij wist dat hij buitenspel stond.Wel goed begonnen
Wel een ingooi voor Genk waar wij op scoren.
Geen idee of de VAR hiervoor mag tussenkomen.