Veel te vroeg fie gelijkmaker, maar je mag van niets meer verschieten natuurlijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteindelijk als het zo blijft zit je met een coach die zegt "Een punt op Union is een goed resultaat" en "na rust hebben wij bijgestuurd en dat rendeerde"
Deila, ziener, ik snap er duidelijk niets van, maar jongens toch, schandalig eigenlijk.
Tuurlijk niet, ik ben hier zelfs eigenlijk amper tevreden over.Uiteindelijk als het zo blijft zit je met een coach die zegt "Een punt op Union is een goed resultaat" en "na rust hebben wij bijgestuurd en dat rendeerde"
Op lange termijn win je hier nie veel mee

Maar allé zeg, Mechele...
Ik heb de indruk dat ze tegenwoordig gewoon beginnen zoeken om goals af te keuren. (Allè soms)Waarom var check ?
De schildpad vs de haasMechele vs Amoura is wel een leuk duel.
Ja ik weet nog altijd niet waarom er hier zo lang naar gekeken is. Geen beelden of niks van gehadIk heb de indruk dat ze tegenwoordig gewoon beginnen zoeken om goals af te keuren. (Allè soms)
In feite zou Mignolet ook wel hoger moeten staan, beetje als libero in de rug van Mechele die zone afdekkenHoeveel punten heeft die loser ons al gekost de afgelopen jaren? Te denken dat er hier vorig jaar nog iemand zei dat ik geen commentaar op Mechele mocht geven![]()