Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Elke match van Club is echt copy paste.
Er zal toch grondig iets moeren veranderen van systeem of basis elf. maar 1 ding is zeker, verdedigend moeten er minstens 2 versterkingen bij die meteen inzetbaar zijn.
En Deila stond er bij en keek er naar hé, dat vind ik nog het ergste van allemaal.
Dat je niet de spelers hebt voor het voetbal dat je wil spelen, en dat de vorm mss niet geweldig is, dat is allemaal goed en wel, maar je kan je mss ook eens aanpassen en proberen matchen te winnen met de mensen die hebt, op een manier die werkt. Maar neen, gewoon blijven aanmodderen en elke fucking match hetzelfde proberen in de hoop dat het eens per toeval zal werken, stop er gewoon mee man.

De Cuyper, ongeveer de enige positieve noot dit seizoen, en die start niet meer ten voordele van een Meijer (waar ik fan van ben, daar niet van) die terugkomt uit een lange blessure en is momenteel 0,0 meerwaarde.

De Cuyper, ongeveer de enige positieve noot dit seizoen, en die start niet meer ten voordele van een Meijer (waar ik fan van ben, daar niet van) die terugkomt uit een lange blessure en is momenteel 0,0 meerwaarde.
Is idd onbegrijpelijk hé zoiets.

Iedereen is vol lof over hem, week na week bij de beste van de ploeg, zowat iedereen vond het onbegrijpelijk dat hij niet bij de Duivels zat... en Deila haalt die eruit.

Ik vond Meijer vorig jaar ook best ok, maar dit is gewoon stom van Deila.

Is idd onbegrijpelijk hé zoiets.

Iedereen is vol lof over hem, week na week bij de beste van de ploeg, zowat iedereen vond het onbegrijpelijk dat hij niet bij de Duivels zat... en Deila haalt die eruit.

Ik vond Meijer vorig jaar ook best ok, maar dit is gewoon stom van Deila.
En dan vooral in combinatie met de wissel Nusa-Zinckernagel. De linkerflank was nu ongeveer het enige dat marcheerde zoals het hoort en dat gaat ge dan eigenlijk gewoonweg zelf saboteren.

En dan vooral in combinatie met de wissel Nusa-Zinckernagel. De linkerflank was nu ongeveer het enige dat marcheerde zoals het hoort en dat gaat ge dan eigenlijk gewoonweg zelf saboteren.
Dat ook idd. Week na week ziet ge daar Zinckernagel sukkelen en Deila doet gewoon niks.

Echt triestig.

Deila daar toch telkens alsof hij daar absoluut niet wil zijn he :)
Ik dacht oprecht dat die den boel bij ons in lichterlaaie ging zetten met aanvallend voetbal, en gretigheid van minuut 1 tot 97 ... op 3 matchen na helemaal niets van dit alles, wordt het met de minuut meer en meer beu. Merk ook dat ik echt aandacht gewoon verlies bij een match.

Ik dacht oprecht dat die den boel bij ons in lichterlaaie ging zetten met aanvallend voetbal, en gretigheid van minuut 1 tot 97 ... op 3 matchen na helemaal niets van dit alles, wordt het met de minuut meer en meer beu. Merk ook dat ik echt aandacht gewoon verlies bij een match.
Omdat je weet dat er niks gaat gebeuren. Heb ik ook wel.

Mignolet naar Mechele, Mechele naar Odoi, Odoi naar Mechele, Mechele naar Meijer, Meijer terug naar Mechele. 30 keer per match

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14