Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Elke match van Club is echt copy paste.
Er zal toch grondig iets moeren veranderen van systeem of basis elf. maar 1 ding is zeker, verdedigend moeten er minstens 2 versterkingen bij die meteen inzetbaar zijn.

Amai dit is pijnlijk om aan te zien. Precies beker van België waar er een provinciale ploeg uitkomt tegen 1e klasser. Club Brugge nog geen 5 passen na elkaar gegeven.

We zien nu wel echt dat Balanta niets te zoeken heeft in de basis
Ik vind nu niet dat je Balanta alles kwalijk kan nemen. Er staan nog 2 andere middenvelders die zichzelf aanspeelbaar mogen maken é. Het probleem is natuurlijk dat als je dan bvb Vanaken zou willen gebruiken om vanop de 6 uit te voetballen dat ge met Balanta hoger op het veld ook niks kunt aanvangen. Dat gezegd zijnde, als ge die andere 2 zelfs niet aan de bal krijgt op de manier waarop ze nu aan het proberen zijn moet ge met iets van een alternatief afkomen.

Toch straf hoe we op 1 of 2 jaar van een dominante topploeg naar een middelmatig geheel zijn afgegleden.

Mechele, Odoi, Zinckernagel, Nielsen, onze spitsen, zelfs onze flanken,... dat is het toch allemaal niet.

Je zou bijna denken dat ze het bewust doen, het bestuur, keer op keer falen qua transfers en in elke linie uw ploeg verzwakken ipv versterken.

Ik erger mij ook aan hoe Nielsen loopt. Zowel in opbouw als verdedigend echt bijna niks van inbreng. Die verstopt z'n eigen precies ook altijd..

Toch straf hoe we op 1 of 2 jaar van een dominante topploeg naar een middelmatig geheel zijn afgegleden.

Mechele, Odoi, Zinckernagel, Nielsen, onze spitsen, zelfs onze flanken,... dat is het toch allemaal niet.

Je zou bijna denken dat ze het bewust doen, het bestuur, keer op keer falen qua transfers en in elke linie uw ploeg verzwakken ipv versterken.
En toch blijven winnen van ons :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K