Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Antwerp toch wel echt de lelijkst voetballende kampioen sinds Anderlecht onder Weiler. Enkel Vermeeren en Keita als lichtpunten.

Janssen nog maar eens in de zak van Spileers.

Volgens bataille toch alles onder controle, met genoeg mogelijkheden om straks minstens een punt te halen als het zo verder loopt, of heb ik dat niet goed gehoord?

Je vergeet de Coronakampioen . Lelijker kan ni
1 van de beste seizoenen van Club, 15 punten voorsprong op de tweede, 99% zekerheid van de titel en dan toch nog jaren later moeten horen dat we de "lelijkste" kampioen waren omdat we - buiten onze wil om - de kompetitie niet konden/mochten afwerken... 🙈

Antwerp toch wel echt de lelijkst voetballende kampioen sinds Anderlecht onder Weiler. Enkel Vermeeren en Keita als lichtpunten.

Janssen nog maar eens in de zak van Spileers.
Peter en Franky zijn geen fan maar af en toe zo'n match die aanvallend nergens op trekt is ook wel eens interessant, zo zie je eens waar de ploegen verdedigend op werken en hoe ze naar aanvallende oplossingen zoeken. Janssen inderdaad nergens aanvankelijk tegenover Mechele en ging dan laatste kwartier vaker Spileers opzoeken maar met hetzelfde resultaat, Club dat probeert Antwerp vast te zetten met Vanaken en Jutgla die druk zetten in de opbouw van achteruit maar dat blijkt er eentje te weinig te zijn...
En zoals je dan verwacht wordt zo'n match opengebroken door een stukje individuele genialiteit.

Ik heb ook den indruk dat Janssen wat te zwaar staat, of ligt dat aan mij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14