Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha. Vind dit nog steeds een matige speler hoor. Wel een matige speler met een indrukwekkende traptechniek. Maar gewoon teveel gebreken.Nog een gaan kijken , wat een heerlijke goals . Dreyer door sommigen afgeschreven is toch wel mooi revanche aant nemen![]()

Ieder zene favoriet heHaha. Vind dit nog steeds een matige speler hoor. Wel een matige speler met een indrukwekkende traptechniek. Maar gewoon teveel gebreken.
Als er iemand revanche aan het nemen is op veel Anderlecht supporters die hem al op 18 jarige leeftijd hadden afgeschreven is het wel Mario Stroeykens trouwens.
Dat middenveld Stroeykens - Leoni, en hoe die samenspelen, daarom ben ik Anderlecht fan. Hopen dat die blijven staan als Delaney weer fit is. En we niet weer naar dat Delaney - Rits middenveld gaan.

Behalve Lonwijk zijn dat toch allemaal goede transfers. En lonwijk is gehuurd, dus geen probleem.Vooral goed dat hij door dit langere contract ook op de langere termijn zal beoordeeld worden. En daar nu ook zelf belang bij heeft.
Ben zelf nog niet overtuigd van de man zijn kunnen. Trauma’s van praatjesmaker Toverbeke nog niet verwerkt. En deed uiteraard goeie transfers. Met Dolberg en Hazard zelfs heel goeie transfers.
Maar ook overbodige, of te duur betaalde.
Lonwijk, Rits, Dreyer, Patris, Vasquez bv.
Goed, time will tell. Wat stabiliteit wel goed en iets dat de club nodig heeft.
Fantastisch.
welke ne zieke statistiek
Ja die lichtshow als ze scoren moet niet , en zekers als je er 5 scoort ....Dat lichtfestival bij elke goal mag wel achterwege gelaten worden, voor de match ja.
Voor de rest sterke match van rsca
Dreyer mag dan min punten hebben maar als die drie keer scoord zou ik dat er graag bijnemen.
Idem. Voor mensen met epilepsie lijkt me dat ook niet opportuunDat lichtfestival bij elke goal mag wel achterwege gelaten worden, voor de match ja.
Voor de rest sterke match van rsca
Dreyer mag dan min punten hebben maar als die drie keer scoord zou ik dat er graag bijnemen.
Beste wat je kan doen he, we krijgen toch elke wedstrijd eentje tegen.Antwerp gekomen voor 0-0 da’s duidelijk