Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
ja zeer goed werk, dolberg is een voltreffer hazard die komt ook op zijn niveau. Ik schrijf jullie zeker niet af als het om de titel gaat, jullie midden veld is nog wat zoeken.
Vooral goed dat hij door dit langere contract ook op de langere termijn zal beoordeeld worden. En daar nu ook zelf belang bij heeft.

Ben zelf nog niet overtuigd van de man zijn kunnen. Trauma’s van praatjesmaker Toverbeke nog niet verwerkt. En deed uiteraard goeie transfers. Met Dolberg en Hazard zelfs heel goeie transfers.

Maar ook overbodige, of te duur betaalde.
Lonwijk, Rits, Dreyer, Patris, Vasquez bv.

Goed, time will tell. Wat stabiliteit wel goed en iets dat de club nodig heeft.

Vooral goed dat hij door dit langere contract ook op de langere termijn zal beoordeeld worden. En daar nu ook zelf belang bij heeft.

Ben zelf nog niet overtuigd van de man zijn kunnen. Trauma’s van praatjesmaker Toverbeke nog niet verwerkt. En deed uiteraard goeie transfers. Met Dolberg en Hazard zelfs heel goeie transfers.

Maar ook overbodige, of te duur betaalde.
Lonwijk, Rits, Dreyer, Patris, Vasquez bv.

Goed, time will tell. Wat stabiliteit wel goed en iets dat de club nodig heeft.
Lonwijk /Patris vind ik nog de minste
Rits doet zen werk
Dreyer begint toch vaker beslissender te worden imo .

Zondagsschot op zaterdag. Lekkere knal. 2 knappe goals gezien vandaag.

Die lichtshow voor de match is leuk, tijdens de match moet dat voor mij toch niet

Te makkelijk zegt Sonck. Sommige zijn zelfs nie zo close in een slow 😂

Bal komt niet bij hem, maar wat mag tegenwoordig allemaal wel nie in de 16meter :crazy:

Dit kan toch niemeer 😂😂
Als hij hem nie met 2 handen vastneemt is Leoni er gewoon voorbij

VAR is consequent met vorige week, maar dan zat Lardot erlangs dat het penalty moest zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14