Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik vooral jammer vind is dat we allemaal maar aan het napraten zijn over de arbitrage ipv de schone goals (NGOY), tactische zet van Carl bij de rust, sfeer in het stadion, het inelkaar zakken van Anderlecht etc.

We vergeten bijna dat het een van de mooiste en faire Standard - Anderlecht's was van de voorbije jaren. Komt voor mij persoonlijk, qua beleving, in het rijtje na de testmatchen in 2009 , de 5-1 in 2010 en de retour van Defour op Sclessin.

Alvast zeer benieuwd naar volgend weekend Gent - Standard, ploeg waar Standard het altijd moeilijk heeft de laatste jaren.

Laatst bewerkt:
Wat ik vooral jammer vind is dat we allemaal maar aan het napraten zijn over de arbitrage ipv de schone goals (NGOY), tactische zet van Carl bij de rust, sfeer in het stadion, het inelkaar zakken van Anderlecht etc.

We vergeten bijna dat het een van de mooiste en faire Standard - Anderlecht's was van de voorbije jaren. Komt voor mij persoonlijk in het rijtje na de testmatchen in 2009 , de 5-1 in 2010 en de retour van Defour op Sclessin.

Alvast zeer benieuwd naar volgend weekend Gent - Standard, ploeg waar Standard het altijd moeilijk heeft de laatste jaren.
Was inderdaad een match waar alles inzat , alleen jammer van de arbitrage , ik had het wel willen zien als die goal met Leoni word goedgekeurd of jullie dan nog zouden terugkomen met Carl zen masterplan .

We vergeten bijna dat het een van de mooiste en faire Standard - Anderlecht's was van de voorbije jaren. Komt voor mij persoonlijk in het rijtje na de testmatchen in 2009 , de 5-1 in 2010 en de retour van Defour op Sclessin.

De testmatch waarin Bolat Boussoufa een hersenschudding en dubbele kaakbreuk heeft geslagen en waar de arbiter toen ook blind voor was ? Standard kreeg een penalty cadeau en bij Anderlecht was de arbiter blind. Zo fair was dat niet hoor.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/gpj2almc1

De testmatch waarin Bolat Boussoufa een hersenschudding heeft geslagen en waar de arbiter toen ook blind voor was ? :laugh:
Klopt! Zelfde match waar knuffelbeer Wasyl oa De Camargo neermept zonder gevolgen! Good times.

Edit: ik benadruk dat de vorige match een faire match was. Itt tot sommige schoppartijen in het verleden.

Klopt! Zelfde match waar knuffelbeer Wasyl oa De Camargo neermept zonder gevolgen! Good times.

Edit: ik benadruk dat de vorige match een faire match was. Itt tot sommige schoppartijen in het verleden.
Daar volg ik je zeker in. Die matchen hadden soms weinig met voetbal te maken in het verleden.

Was inderdaad een match waar alles inzat , alleen jammer van de arbitrage , ik had het wel willen zien als die goal met Leoni word goedgekeurd of jullie dan nog zouden terugkomen met Carl zen masterplan .
Carl kan veel zeggen achteraf, maar terugkomen van een 0-3 zag ik ook niet meteen gebeuren.

Bon, als Club hun zaakjes safe heeft geregeld... Dan zou ik nu al eens beginnen smsen.
Die gaat niet snel in België aan de slag gaan denk ik. Die heeft nog iets boven zijn hoofd hangen met propere handen. Zolang die niet in het land is kunnen ze die niet meer oppakken. Hij heeft geen minnelijke schikking gekregen.

Bon, als Club hun zaakjes safe heeft geregeld... Dan zou ik nu al eens beginnen smsen.
Laat Deila nog maar even voortwerken, spelpeil was echt niet zo slecht als de resultaten laten uitschijnen en niet iets te veel journalisten/supps doen aan scorebordjournalistiek voor 't moment als 't over Club gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14