Babaluna
Well-known member
Dus je weet niet wat ik bedoel met men zin maar je gooit wel met modder ?Ik heb de match niet gezien dus geen enkele mening over wat gebeurd is in jullie match
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus je weet niet wat ik bedoel met men zin maar je gooit wel met modder ?Ik heb de match niet gezien dus geen enkele mening over wat gebeurd is in jullie match
Ge kunt natuurlijk het niet willen zien hè![]()
Zo zie je maar dat ook al denkt 90% dat het hands is, het toch altijd nog anders kan uitdraaienMaar hoe zeker is het dat die bal tegen de hand/arm was?

Voila.Over het niet willen zien gesproken: https://sporza.be/nl/2023/10/23/bek...afel-zou-hands-van-leoni-geven~1698098046764/
De bal raakt geen arm/hand.
Was inderdaad een match waar alles inzat , alleen jammer van de arbitrage , ik had het wel willen zien als die goal met Leoni word goedgekeurd of jullie dan nog zouden terugkomen met Carl zen masterplan .Wat ik vooral jammer vind is dat we allemaal maar aan het napraten zijn over de arbitrage ipv de schone goals (NGOY), tactische zet van Carl bij de rust, sfeer in het stadion, het inelkaar zakken van Anderlecht etc.
We vergeten bijna dat het een van de mooiste en faire Standard - Anderlecht's was van de voorbije jaren. Komt voor mij persoonlijk in het rijtje na de testmatchen in 2009 , de 5-1 in 2010 en de retour van Defour op Sclessin.
Alvast zeer benieuwd naar volgend weekend Gent - Standard, ploeg waar Standard het altijd moeilijk heeft de laatste jaren.
De testmatch waarin Bolat Boussoufa een hersenschudding en dubbele kaakbreuk heeft geslagen en waar de arbiter toen ook blind voor was ? Standard kreeg een penalty cadeau en bij Anderlecht was de arbiter blind. Zo fair was dat niet hoor.Wat ik vooral jammer vind is dat we allemaal maar aan het napraten zijn over de arbitrage ipv de schone goals (NGOY), tactische zet van Carl bij de rust, sfeer in het stadion, het inelkaar zakken van Anderlecht etc.
We vergeten bijna dat het een van de mooiste en faire Standard - Anderlecht's was van de voorbije jaren. Komt voor mij persoonlijk in het rijtje na de testmatchen in 2009 , de 5-1 in 2010 en de retour van Defour op Sclessin.
Alvast zeer benieuwd naar volgend weekend Gent - Standard, ploeg waar Standard het altijd moeilijk heeft de laatste jaren.
Klopt! Zelfde match waar knuffelbeer Wasyl oa De Camargo neermept zonder gevolgen! Good times.De testmatch waarin Bolat Boussoufa een hersenschudding heeft geslagen en waar de arbiter toen ook blind voor was ?![]()
Wasyl zou Witsel wel is willen doodknuffelenKlopt! Zelfde match waar knuffelbeer Wasyl oa De Camargo neermept zonder gevolgen! Good times.

Daar volg ik je zeker in. Die matchen hadden soms weinig met voetbal te maken in het verleden.Klopt! Zelfde match waar knuffelbeer Wasyl oa De Camargo neermept zonder gevolgen! Good times.
Edit: ik benadruk dat de vorige match een faire match was. Itt tot sommige schoppartijen in het verleden.
aggreedWe gaan die tour niet opgaan.
Carl kan veel zeggen achteraf, maar terugkomen van een 0-3 zag ik ook niet meteen gebeuren.Was inderdaad een match waar alles inzat , alleen jammer van de arbitrage , ik had het wel willen zien als die goal met Leoni word goedgekeurd of jullie dan nog zouden terugkomen met Carl zen masterplan .
Die gaat niet snel in België aan de slag gaan denk ik. Die heeft nog iets boven zijn hoofd hangen met propere handen. Zolang die niet in het land is kunnen ze die niet meer oppakken. Hij heeft geen minnelijke schikking gekregen.![]()
Ivan Leko moet opstappen bij Hajduk Split | sporza
Na iets minder dan een jaar is er einde gekomen aan de samenwerking tussen Ivan Leko en Hajduk Split. Ook voor zijn assistenten Adnan Custovic en Matthias De Baerdemaeker is het afgelopen bij de Kroatische club.sporza.be
Bon, als Club hun zaakjes safe heeft geregeld... Dan zou ik nu al eens beginnen smsen.
Denk dat jaar hebben we onze beste po's gespeeld in jaren, maar genk was gewoon te sterk. Tomecak heeft amper gespeeld net als Letica.En die heeft ons misschien wel een titel gekost met zijn spelertjes als letica en tomecack(?). Rits boven Nakamba.
Laat Deila nog maar even voortwerken, spelpeil was echt niet zo slecht als de resultaten laten uitschijnen en niet iets te veel journalisten/supps doen aan scorebordjournalistiek voor 't moment als 't over Club gaat.![]()
Ivan Leko moet opstappen bij Hajduk Split | sporza
Na iets minder dan een jaar is er einde gekomen aan de samenwerking tussen Ivan Leko en Hajduk Split. Ook voor zijn assistenten Adnan Custovic en Matthias De Baerdemaeker is het afgelopen bij de Kroatische club.sporza.be
Bon, als Club hun zaakjes safe heeft geregeld... Dan zou ik nu al eens beginnen smsen.
Heeft ook gewoon goed werk geleverd imoRsca heeft contract opengebroken met Fredberg ( contract met onbepaalde duur )