Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie echt geen hands hoor bij Alzate. En al zeker niet bij Ngoy.... Al meerdere keren die beelden gezien. Lijkt me allesbehalve duidelijk. En indien niet duidelijk: voordeel geven aan de aanvallende partij.
Hier krijgt hij de bal echt wel tegen de linkerarm getrapt door Debast

Van Ngoy leek het op de foto wel maar nog geen deftig video beeld gezien dus voordeel van de twijfel.

Hier krijgt hij de bal echt wel tegen de linkerarm getrapt door Debast

Van Ngoy leek het op de foto wel maar nog geen deftig video beeld gezien dus voordeel van de twijfel.
Ik heb die beelden reeds meerdere keren gezien. Onmogelijk te zeggen of het tegen de arm of de borst is.
Die beelden zijn langs achter hé...

Enige uitsluitsel zou beelden langs voor zien, en dan nog in slowmo bekijken.
Op deze beelden mag je zeggen wat je wil. Is gewoon niet te zien.

Nog steeds niet bekomen van de match van gisteren. Heel het huis samen geroepen bij de 3-2. Bij de 1-2 wist je dat het kon gebeuren.
2e helft speelde Anderlecht op flanellen benen, plots lukt niets meer. Vintage Sclessin gisteren, wat een sfeer. Zelfs Hoefkens begreep er niets meer van. :love:

Ik begrijp zeer goed dat Anderlecht klaagt over de afgekeurde 0-3. Omgekeerd zou ik ook furiues zijn. De arbitrage is zeer wisselvallig dit seizoen.
Gelukkig nu in ons voordeel.

Maar goed, Lardot heeft ons ook al 2x liggen gehad dit seizoen waardoor we kostbare punten verloren. Thuis tegen Union onterecht rood voor Balikwisha na 35min en ongeldige gelijkmaker in de laatste minuten van Charleroi goed gekeurd.

Top 6 moet het doel zijn voor Standard. Nu buitenshuis nog punten leren pakken.

Laatst bewerkt:
Gisteren eindelijk de eerste thuisoverwinning. El Ouadhi trouwens echt een toptransfer. Op de rechtsachter blijven we toppers binnenhalen.

Op PC . en wel 30 keer.
Het enige wat ik kan constateren is dat die bal inderdaad wel voor zijn elleboog komt, maar of die hem effectief raakt, kan toch niemand beweren?

Hoe kan je nu , met beelden die ACHTER de elleboog genomen zijn, met 100 % zekerheid zeggen dat die bal VOOR de elleboog elkaar raken?

Das net hetzelfde als ik mijn hand zou uitsteken richting de zon, en iemand staat achter mij, en neemt beelden, dat die zou beweren dat ik de zon aanraak. (gewoon omdat het zo lijkt vanuit dat perspectief)...

Op PC . en wel 30 keer.
Het enige wat ik kan constateren is dat die bal inderdaad wel voor zijn elleboog komt, maar of die hem effectief raakt, kan toch niemand beweren?

Hoe kan je nu , met beelden die ACHTER de elleboog genomen zijn, met 100 % zekerheid zeggen dat die bal VOOR de elleboog elkaar raken?

Fysica? Een bal die omhoog vliegt gaat niet magisch op die plaats naar beneden vallen als die nergens is tegen gebotst. En er is daar niets om tegen te botsen behalve de elleboog.

Fysica? Een bal die omhoog vliegt gaat niet magisch op die plaats naar beneden vallen als die nergens is tegen gebotst. En er is daar niets om tegen te botsen behalve de elleboog.
Sorry jongens, ik keek naar zijn rechtse arm :woohoo::wallbash:.
EDIT: nooit gedacht dat het over die linkse arm zou gaan...

Mea culpa :baard:

Op PC . en wel 30 keer.

Das net hetzelfde als ik mijn hand zou uitsteken richting de zon, en iemand staat achter mij, en neemt beelden, dat die zou beweren dat ik de zon aanraak. (gewoon omdat het zo lijkt vanuit dat perspectief)...
Ge kunt natuurlijk het niet willen zien hè 😂

Ge kunt natuurlijk het niet willen zien hè 😂
ge kunt ook eens proberen om niet alles wat positief is voor anderlecht fantastisch te vinden en alles wat tegen anderlecht is automatisch weg te lachen met uw vermoeiende smileys

duidelijk verschil tussen sommige van de anderlecht-supps hier, sommige leggen echt wel nuance in hun mening wat een verademing is in deze topic, en anderen zijn zo voorspelbaar als het maar kan zijn in hun reacties

ge kunt ook eens proberen om niet alles wat positief is voor anderlecht fantastisch te vinden en alles wat tegen anderlecht is automatisch weg te lachen met uw vermoeiende smileys

duidelijk verschil tussen sommige van de anderlecht-supps hier, sommige leggen echt wel nuance in hun mening wat een verademing is in deze topic, en anderen zijn zo voorspelbaar als het maar kan zijn in hun reacties
Juist , gij zijt totaal ni voorspeelbaar en ik zet icoontjes waar ik het wil ( vermoeiende icoontjes , ja man ge leest wat dees dagen op dit forum )
Hands was gewoon duidelijk , fout op Dolberg ook .
Dan zeg ik duidelijk : je kan het ook niet willen zien . Ik weet niet wat daar verkeerd mee is .
Maar kom ik wacht effe op je " genuanceerd" antwoord .
U mag ook antwoorden mer een niet vermoeiend icoontje , ben nog vrij flexibel hierin .

Juist , gij zijt totaal ni voorspeelbaar en ik zet icoontjes waar ik het wil ( vermoeiende icoontjes , ja man ge leest wat dees dagen op dit forum )
Hands was gewoon duidelijk , fout op Dolberg ook .
Dan zeg ik duidelijk : je kan het ook niet willen zien . Ik weet niet wat daar verkeerd mee is .
Maar kom ik wacht effe op je " genuanceerd" antwoord .
U mag ook antwoorden mer een niet vermoeiend icoontje , ben nog vrij flexibel hierin .
Ik heb de match niet gezien dus geen enkele mening over wat gebeurd is in jullie match

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14