Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net de analyse van Serge Gumienny gelezen:Wist ik niet. Is die regel recent aangepast dan?
Die fase met Vanheusden en Dolberg is eigenlijk nog de gekste van allemaal.

Bij de 1-2 van Standard was het mogelijke handspel van Alzate zeer moeilijk te zien op de beelden. Als het hands was, had de goal afgekeurd moeten worden. Net zoals die van Leoni. Maar de VAR riep scheidsrechter Lardot niet naar het schermen wat zegt ie dan over die 2 doelpunten van Standard?
Maar dus een mooie judogreep in de 16 mag vanaf nu![]()
Beelden van de 1-2 zijn toch duidelijk?Allez dan zegt ie toch iets zinnigs
Op de bus is het nog zo gezelligDe fans zich ook weer van de mooiste kant laten zien na de wedstrijd, op deze manier gaan we nooit van combiverplaatsingen afgeraken natuurlijk

Bij de 1-2 van Standard was het mogelijke handspel van Alzate zeer moeilijk te zien op de beelden. Als het hands was, had de goal afgekeurd moeten worden. Net zoals die van Leoni. Maar de VAR riep scheidsrechter Lardot niet naar het scherm
Scheids krijgt een 4 op 10 in Sportwereld. Dus waarschijnlijk gaan er geen bemerkingen zijn bij het Referee Department.Zullen ze maandag wel op antwoorden dat ze niet meer aan low cost penalties doen. En dan volledig de strafschoppen van onze match negeren.
En nog een bonus er boven op dan voor een goeie prestatieScheids krijgt een 4 op 10 in Sportwereld. Dus waarschijnlijk gaan er geen bemerkingen zijn bij het Referee Department.

Voor mij was dat donker rood voor simon offside of niet.Beelden van de 1-2 zijn toch duidelijk?
Over Mignolet heeft hij ook een mening voor de club fans
Er kwam geen agressiviteit aan te pas en een open doelkans was het evenmin. Het leek alsof Mignolet de laatste man was, maar er waren nog verdedigers. Je kon niet zeggen dat de aanvaller sowieso zou scoren en dan moet je geel geven.
donkerrood... overdrijven is anders ook een kunstVoor mij was dat donker rood voor simon offside of niet.

Is er een beeld van de afgekeurde 0-3
Tweede helft half liggen maffen dus kan er weinig over zeggen maar blijkbaar toch wat fases die anders konden zijn.
of dan gewoon rooddonkerrood... overdrijven is anders ook een kunst![]()

Je vergeet Marlon Fossey.Dit is wel genieten. Los van de VAR beslissingen, want die krijgen wij bij andere wedstrijden helaas ook eens tegen,
7 wedstrijden niet meer verloren, geweldige werklust, maken terug gemakkelijk een doelpunt, een spits die weeg op een verdediging, spelers die acties kunnen maken, een stabiel middenveld (want buiten Alzate is Hayden toch ook wel echt een dikke aanwinst), een verdediging die er wel staat (op sommige momenten na) en een heel goeie Bodart dit seizoen.
of... maakt totaal gene zak uit -> we verliezen toch sowieso en speler van tegenpartij is niet geblesseerd.of dan gewoon rood![]()
Zovelen? Ik zie er 2 en dan Kenneke die als clubsupporter ook nog eens zijn mening geeftof... maakt totaal gene zak uit -> we verliezen toch sowieso en speler van tegenpartij is niet geblesseerd.
bij Standard - rsca snap ik dat de focus na de match op de scheids ligt, maar dat er zovelen doorbomen over die actie van Mignolet snap ik absoluut niet, er gebeuren wekelijks vele fouten door de arbitrage, en deze had 0.0 invloed op het eindresultaat... (en ik vind niet dat het obvious rood was, toch niet met de beelden tijdens de live-uitzending)