Het is al zeker niet Clement https://sporza.be/nl/2023/10/15/phi...-met-successen-laten-aanknopen~1697361817224/
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze spelen dan ook tegen de toekomstige kampioenHoe dat Eupen aan 10 punten is geraakt is me een volledig raadsel. Wat een lousy team is me da

Ik gun het ze alvast 100%, daar wordt zeer goed gewerkt de laatste 4 jarenZe spelen dan ook tegen de toekomstige kampioen![]()
Oa door op genk te winnen.Hoe dat Eupen aan 10 punten is geraakt is me een volledig raadsel. Wat een lousy team is me da
Ja amai, hoe simpel ging het weer. Alhoewel, we zetten echt ferme druk. En er is kwaliteit aan de bal. Mooie goals ook, en blij voor Elton dat hij zijn eerste goaltje heeft.Hoe dat Eupen aan 10 punten is geraakt is me een volledig raadsel. Wat een lousy team is me da
Ik heb inderdaad een zeer goed Union gezien.Ja amai, hoe simpel ging het weer. Alhoewel, we zetten echt ferme druk. En er is kwaliteit aan de bal. Mooie goals ook, en blij voor Elton dat hij zijn eerste goaltje heeft.
Maar Eupen heeft serieus degradatiepotentieel.

Zoveelste keer dat we een sitter missen om dan een moeilijke match te hebben. Hopelijk lukt het deze keer wel om meer dan eens te scorenJe kan het u veel makkelijker maken door gewoon eens vroeg te scoren, maar nee die bal wil er weer niet vanaf 5 meter

Toch spijtig dat Club geen Vertonghen kon strikken. Betrouwbare leider met een goeie pass. Zo kon een Mechele wel wat renderen.Als je ziet dat een Mechele het vaakst aan de bal komt en een Vetlesen het minste. (56 tov 19)
Vetlesen staat echt niet juist naast Onyedika.