Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Net de beelden nog eens gezien. Ben ik naast Hans de enige die vind dat Djenepo misschien gewoon rood had kunnen krijgen voor die fout op Skov in minuut 2?
Zou kunnen, maar imo heel streng. Komt uit dribbel die hij mist. Niets moedwillig aan.

Jammer dat ze in de samenvatting niet alle fouten tonen van Odoi en Hans. Of vergeten vermelden dat de T2 van Brugge naar de tribune is verwezen nadat hij de scheids vastnam in de spelerstunnel.

Zou kunnen, maar imo heel streng. Komt uit dribbel die hij mist. Niets moedwillig aan.

Jammer dat ze in de samenvatting niet alle fouten tonen van Odoi en Hans. Of vergeten vermelden dat de T2 van Brugge naar de tribune is verwezen nadat hij de scheids vastnam in de spelerstunnel.
moedwillig is irrelevant hé, tackel boven de enkel, daar zijn al eerder rode kaarten voor gegeven geweest.

Odoi had idd al vroeg geel mogen krijgen, Hans heb ik geen overtreding zien maken die geel waard was?

Scheids was op zijn zachtst gezegd matig gisteren

Net de beelden nog eens gezien. Ben ik naast Hans de enige die vind dat Djenepo misschien gewoon rood had kunnen krijgen voor die fout op Skov in minuut 2?
Volgens kenner wesley was dit zelf geen fout tijd dat diene mens gaat golfen.
Ik zeg niet dat rood is ma op zijn minst geel.
Voor rust die tackel waar hij even de bal speelt en de knieën van club speler mee heeft is volgens hem ook geen fout.

Volgens kenner wesley was dit zelf geen fout tijd dat diene mens gaat golfen.
Ik zeg niet dat rood is ma op zijn minst geel.
Voor rust die tackel waar hij even de bal speelt en de knieën van club speler mee heeft is volgens hem ook geen fout.
Geen idee waar je dat eerste haalt want Peter VDB en Wesley Sonck vonden dit allebei fout… Tenzij ik dat zo verkeerd gehoord heb

Ik heb iedereen lang verdedigd maar onze pepi en kokie in onze verdediging mogen ze wat mij betreft vervangen, ze stralen niks uit van gezag.
Thiago dat gaat hem toch ook weer niet worden ja hij werkt veel... maar ik kan spelers uit 1b halen die nog veel meer zouden werken om bij Club te mogen spelen.
Skov is een klasbak maar als er een metertje verdedigend moet gelopen worden ist eerder sloffen zie de 2-1 gisteren.
Odoi kan wel zijn plan trekken om keer vijf min in te vallen maar mag geen basis speler meer zijn, kon gisteren weer 2 gele kaarten krijgen .

Ik kan me nog zo een rode kaart voor Vanaken voor de neus halen. Ik denk dat het Stef Peeters was die een halve milliseconde voor Vanaken de bal raakte, de bal weg trapte. Identieke fase maar met een compleet ander resultaat.
Volgens sommigen terecht, voor andere gewoon een ongeluk dat geen kaart verdiende. Ik ben eerder te vinden voor het 2de maar ik wil vooral consistentie.
Maar zelfs in dezelfde match zouden ze 2 gelijke fases verschillend beoordelen :rolleyes:

Edit: het was dus Beck: https://www.hln.be/club-brugge/hans...ge-in-de-competitie-terecht-of-niet~ac9650ca/

Ben benieuwd welke wissels gij dan nog in gedachten had? Gerkens toch niet zeker?
hij heeft 3 wissels gedaan he, waarvan 1 omwille van een blessure. in toch een high-intensity match.
en dan haalt hij Hjulsager eraf voor Fernandez-Pardo, volgens zijn eigen zeggen omdat Fofana niets meer toont en Fernandez-Pardo op zijn plaats kan gaan spelen.

dus ja, als je enkel Gerkens en Gandelman nog op de bank hebt als seniors, dan kan je die zeker brengen. desnoods zelfs nog Agbor ook.

Ik kan me nog zo een rode kaart voor Vanaken voor de neus halen. Ik denk dat het Stef Peeters was die een halve milliseconde voor Vanaken de bal raakte, de bal weg trapte. Identieke fase maar met een compleet ander resultaat.
Volgens sommigen terecht, voor andere gewoon een ongeluk dat geen kaart verdiende. Ik ben eerder te vinden voor het 2de maar ik wil vooral consistentie.
Maar zelfs in dezelfde match zouden ze 2 gelijke fases verschillend beoordelen :rolleyes:

Edit: het was dus Beck: https://www.hln.be/club-brugge/hans...ge-in-de-competitie-terecht-of-niet~ac9650ca/
Consistentie is toch gewoon het grote probleem.
Bij Gent worden al 2 weken op rij goals op de mm afgekeurd, maar voor andere ploegen is dit blijkbaar geen probleem en worden deze goedgekeurd.
Zelfde met de duw voor Orban, daar kunnen ze maar al te makkelijk rood voor geven, maar smerige overtredingen die rood verdienen worden nauwelijks bestraft.
Dat is gewoon frustrerend.

hij heeft 3 wissels gedaan he, waarvan 1 omwille van een blessure. in toch een high-intensity match.
en dan haalt hij Hjulsager eraf voor Fernandez-Pardo, volgens zijn eigen zeggen omdat Fofana niets meer toont en Fernandez-Pardo op zijn plaats kan gaan spelen.

dus ja, als je enkel Gerkens en Gandelman nog op de bank hebt als seniors, dan kan je die zeker brengen. desnoods zelfs nog Agbor ook.
Probleem is dat uw bank gewoon matig is.
Je moet deze wedstrijd winnen en dat doe je niet met een wissel Gerkens/Gandelman.
Pardo viel wel goed in, mag meer kansen krijgen.
Nog zoveel mogelijk punten pakken tot januari en hopelijk hebben ze al wat namen klaar.
Er moeten nog 4 kwalitatieve spelers bij om mee te doen voor de top 3.

Consistentie is toch gewoon het grote probleem.
Bij Gent worden al 2 weken op rij goals op de mm afgekeurd, maar voor andere ploegen is dit blijkbaar geen probleem en worden deze goedgekeurd.
Zelfde met de duw voor Orban, daar kunnen ze maar al te makkelijk rood voor geven, maar smerige overtredingen die rood verdienen worden nauwelijks bestraft.
Dat is gewoon frustrerend.
Tis toch opmerkelijk dat er op standard altijd van die fratsen gebeuren, hoeveel terechte doelpunten zijn er van gent al niet afgekeurd in standard

Tis toch opmerkelijk dat er op standard altijd van die fratsen gebeuren, hoeveel terechte doelpunten zijn er van gent al niet afgekeurd in standard

Is nu toch werkelijk, nagenoeg elke week, in gelijk stadion welk ergens prijs? Beetje goedkope praat imo.
Ik vermoed dat je het op de goal van Orban hebt van vorig jaar? Die werd nu toch terecht afgekeurd na fout op Edmond? Hij haakt Edmond, die de bal dus niet kan wegtrappen waar de counter en goal uit volgen.

Wat ik me afvraag, is er in andere buitenlandse competities minder/meer discussie rond VAR interventies?
Het ligt precies in ons voetbal-DNA dat we steeds zo hard zagen op de refs en hun interventies.

Als je gaat teruglezen ga je zelf zien dat ik ermee aan het lachen was dat Odoi geen geel kreeg en dat dat belachelijk was.

Als het ipv Brugge Eupen is dat op Standard speelt en ene van Eupen maakt exact dezelfde fout op een speler van Standard, garantie dat de var die van Eupen eraf gooit met rood.

Wat ik me afvraag, is er in andere buitenlandse competities minder/meer discussie rond VAR interventies?
Het ligt precies in ons voetbal-DNA dat we steeds zo hard zagen op de refs en hun interventies.
Lees de posts van gisteren maar eens terug -> tijdens de match hebt ge ons toch nauwelijks gehoord over of die potentiële rode kaart of die VAR-lijn die bizar was?

De match tegen Genk waren we wel aan het zagen over de scheids tijdens de match maar toen was het echt flagrant niet meer normaal

Onbewust of moedwillig doet toch helemaal niet ter zake bij zo'n fouten zeg.

Club moet vooral naar zichzelf kijken voor het zoveelste puntenverlies want de efficiëntie is er niet en verdedigend is het een kaartenhuisje maar dat neemt niet weg dat de frustratie over de scheidsrechter terecht is. En dat wordt dan wel eens sneller uitgesproken dan als er wel punten gepakt worden cfr Hans zijn interview.

Onbewust of moedwillig doet toch helemaal niet ter zake bij zo'n fouten zeg.

Club moet vooral naar zichzelf kijken voor het zoveelste puntenverlies want de efficiëntie is er niet en verdedigend is het een kaartenhuisje maar dat neemt niet weg dat de frustratie over de scheidsrechter terecht is. En dat wordt dan wel eens sneller uitgesproken dan als er wel punten gepakt worden cfr Hans zijn interview.
Gewoon hopen dat met Nieuwjaar nog in top6 staan en dat we overwinteren in ECL en dan versterking binnen halen, liefst ook niet te snel punten gaan pakken want misschien dat Mannaert dan nog gaat denken dat versterking niet meer nodig is :wink:

Frustratie over de scheidsrechter?
Odoi had 2x geel moeten hebben.
Hayden krijgt geel voor een loepzuivere tackle met als gevolg een vrije trap op heel interessante plaats.

De scheids was langs twee kanten even slecht...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14