Tuurlijk telt ie
. Iedere halve kans zal er weer invliegen geloof ik.
. Iedere halve kans zal er weer invliegen geloof ik.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Iedere halve kans zal er weer invliegen geloof ik.Idd, is ook totaal geen flankspeler.Zinckernagel, voor mij moet die echt ff niet meer in de basis hoor, stelt echt niets meer voor de laatste weken.
We zijn dan ook meester in het vertrouwen geven aan een tegenstander.Idd, is ook totaal geen flankspeler.
2-0 dichterbij dan de 1-1. We zijn het ff helemaal kwijt
Ja kom, die wordt door velen beschouwd als een waardige invaller nochtans... Is de domste voetballer op het plein, maakt domme fouten en beslissingen en garantie voor elke match gele kaart.Wat zitten we weer op Odoi te kappen, de 5de middenvelder en 3de rechtsback in de kern die moet depanneren is de minste op het veld wow hoe erg. die pass van Skov om Vetlessen diep te sturen was ook hopeloos te ver.
editchrijf er dit balverlies ook maar bij
Odoi 55% pass accuracy dus 1 bal op 2 levert hij terug in.Ja kom, die wordt door velen beschouwd als een waardige invaller nochtans... Is de domste voetballer op het plein, maakt domme fouten en beslissingen en garantie voor elke match gele kaart.
Op welke site haal je eigenlijk die statistieken? Voor een livewedstrijd enzo?Odoi 55% pass accuracy dus 1 bal op 2 levert hij terug in.
Is gewoon geen materiaal voor een topploeg. Zelfs niet als derde doublure
Whoscored.comOp welke site haal je eigenlijk die statistieken? Voor een livewedstrijd enzo?