Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gueye wel onterecht rood
Das het minste dat je mag zeggen bij deze farce van een wedstrijdleiding. Zelf al weet de vervangende 4de ref het niet, hij heeft toch oortjes in. Iedereen thuis zag dat het mboup was die begon. Toevallig twee zwart gekleurde spelers, maar dit is amateurisme ten top...

Wat een slecht debuut voor deze ref, maar ze mochten hem vanuit tubize wel wat beter bijstaan...

Mooi, Stroeykens en Amuzu die de haters van antwoord dienen.

Jammer dat die haters die tegengoal al te graag als een fout van Sardella zien.

Benieuwd hoe club voor de dag gaat komen, zal alvast niet leuk spelen zijn straks.
Hopelijk is het niet heel de match gefluit, en als Standard wint. Dan zullen ze hem vieren alsof ze de CL hebben gewonnen.

Geen verwachtingen straks, fel standard en wij die weer als makke lammetjes gaan beginnen zeker?
Hopelijk zit ik volledig fout, maar mijn vertrouwen is redelijk diep gezakt na de laatste weken... Deila je bent aan zet manneke!

Geen verwachtingen straks, fel standard en wij die weer als makke lammetjes gaan beginnen zeker?
Hopelijk zit ik volledig fout, maar mijn vertrouwen is redelijk diep gezakt na de laatste weken... Deila je bent aan zet manneke!
Zoude die van Standard weer nen tiffo maken dat er weer over gaat ?

Ik verwacht een sterk Club met goals van Jutgla en Zinckernagel

Wat zitten we weer op Odoi te kappen, de 5de middenvelder en 3de rechtsback in de kern die moet depanneren is de minste op het veld wow hoe erg. die pass van Skov om Vetlessen diep te sturen was ook hopeloos te ver.

edit:Schrijf er dit balverlies ook maar bij

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K