Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
“Deila krijgt er nog niet de structuur in die van een topclub mag verwacht worden. Als je al drie maanden bij Club werkt en maar één systeem kan spelen...

Wat een idiote opmerking is dit nu weer van Degryse? Het loopt niet zoals het zou moeten op dit moment, volledig akkoord, maar om dan te gaan zeggen dat je maar in één systeem kan spelen? :unsure: Hoeveel ploegen spelen er slechts in één systeem? Barça bv. heeft jarenlang niet anders gedaan in hun glorieperiode. Wat een bullshit kan die man soms toch verkondigen.

Wat een idiote opmerking is dit nu weer van Degryse? Het loopt niet zoals het zou moeten op dit moment, volledig akkoord, maar om dan te gaan zeggen dat je maar in één systeem kan spelen? :unsure: Hoeveel ploegen spelen er slechts in één systeem? Barça bv. heeft jarenlang niet anders gedaan in hun glorieperiode. Wat een bullshit kan die man soms toch verkondigen.
De gazetten moeten vol he :)

classic Dergyse hé, als hij kritiek kan geven op rsca of club zal hij het niet laten

Ik snap trouwens nog altijd niet dat Koita nog bij STVV zit.
Die kerel heeft toch al een aantal seizoen bewezen een (kleine) stap hogerop te kunnen zetten.
Die mocht van mij vorige seizoen al naar Standard komen.

Die kerel heeft toch al een aantal seizoen bewezen een (kleine) stap hogerop te kunnen zetten.
Die heeft vorig seizoen toch geen enkele goal gescoord? Als ik zijn statistieken eens bekijk op Transfermarkt is dit zowat zijn eerste deftige seizoen.

Koita is een speler die eens paar matchen goed speelt maar dan de rest van de tijd als een pannenkoek speelt. Zoals al gezegd in de voorbije 2 seizoen 4 doelpunten en 4 assist. Het jaar er nog eens voor scoorde ie in 4 matchen 5 goals en in de rest van het seizoen 2 goals en 1 assist. Zit nu weer in zijn goeie flow (net als STVV) maar binnenkort is het er weer mee gedaan.

Koita is een speler die eens paar matchen goed speelt maar dan de rest van de tijd als een pannenkoek speelt. Zoals al gezegd in de voorbije 2 seizoen 4 doelpunten en 4 assist. Het jaar er nog eens voor scoorde ie in 4 matchen 5 goals en in de rest van het seizoen 2 goals en 1 assist. Zit nu weer in zijn goeie flow (net als STVV) maar binnenkort is het er weer mee gedaan.
Net zoals elke speler in België dan? :)
Dan liever eentje zo die dan effectief nog eens goei wedstrijden en zijn ploeg iets kan bijbrengen, dat hoeft niet altijd in doelpunten of assists te zijn.

Net zoals elke speler in België dan? :)
Dan liever eentje zo die dan effectief nog eens goei wedstrijden en zijn ploeg iets kan bijbrengen, dat hoeft niet altijd in doelpunten of assists te zijn.
Er is een reden dat hij maar bij STVV of dat hij vorig jaar maar 12 in de basis stond (en het jaar ervoor maar 13x). Dat is echt geen materiaal voor een ploeg die zich als (sub)top wil zien in België. Het is idd een spectaculaire speler en scoort meestal mooie doelpunten maar daar tegenover staat dat het voor de rest niets is qua effecientie, werkkracht,...

Goh, ik denk dat je daar wat mis in bent.
Speelde ook echt wel in non-ploegen bij STVV de laatste jaren.

Kijk bv. naar een Amuzu, die blijft toch ook bij Anderlecht spelen?
En buiten een uitschieter in 2021/2022 met 9 doelpunten heeft die gemiddeld ook maar 2/3 doelpunten en 3 assists per jaar.

Edit: en hij is ook nog maar 25 jaar, daar heb je nog wel wat plezier aan.

Goh, ik denk dat je daar wat mis in bent.
Speelde ook echt wel in non-ploegen bij STVV de laatste jaren.

Kijk bv. naar een Amuzu, die blijft toch ook bij Anderlecht spelen?
En buiten een uitschieter in 2021/2022 met 9 doelpunten heeft die gemiddeld ook maar 2/3 doelpunten en 3 assists per jaar.
Koita op zijn best is den Amuzu van den Aldi als je ze toch wil vergelijken. Heeft nog bij KVK gespeeld en ik was ook wel fan na zijn passage maar dan verder gevolgd bij zijn volgende ploegen. En buiten zijn occasionele opflakkering echt geen materiaal voor de (sub)top in België. En als je al bij non-ploegen zoals STVV niet in de basis geraakt dan geraak je zeker niet in de basis op een niveautje hoger (trouwens STVV onder Hollerbach was best wel een degelijk ploegje). Maar soit haal die gerust binnen en je gaat er een match of 2-3 echt plezier aan beleven en voor de rest in opjagen omdat hij gewoon niet goed genoeg is voor dat niveau :)

edit: Amuzu vorig jaar 3 goals en 12 assists. 2jaar geleden 10 goals 5 assists. Dus dat is 13 goals en 17 assists de laatste 2 seizoen, Koita 4 goals en 4 assists. Nogal een groot verschil hé ;-)

Koita op zijn best is den Amuzu van den Aldi als je ze toch wil vergelijken. Heeft nog bij KVK gespeeld en ik was ook wel fan na zijn passage maar dan verder gevolgd bij zijn volgende ploegen. En buiten zijn occasionele opflakkering echt geen materiaal voor de (sub)top in België. En als je al bij non-ploegen zoals STVV niet in de basis geraakt dan geraak je zeker niet in de basis op een niveautje hoger (trouwens STVV onder Hollerbach was best wel een degelijk ploegje). Maar soit haal die gerust binnen en je gaat er een match of 2-3 echt plezier aan beleven en voor de rest in opjagen omdat hij gewoon niet goed genoeg is voor dat niveau :)

edit: Amuzu vorig jaar 3 goals en 12 assists. 2jaar geleden 10 goals 5 assists. Dus dat is 13 goals en 17 assists de laatste 2 seizoen, Koita 4 goals en 4 assists. Nogal een groot verschil hé ;-)
Europese matchen kan je uiteraard niet meetellen.
Het is niet zo gek dat bv. Genk Koita er graag bij wilde dit seizoen.

12/13x in de basis staan wil niet zeggen dat je als speler geen basisspeler bent. Uiteraard is Koita een certitude bij STVV, maar mentaal schort het af en toe nog wel bij hem.

12/13x in de basis staan wil niet zeggen dat je als speler geen basisspeler bent. Uiteraard is Koita een certitude bij STVV, maar mentaal schort het af en toe nog wel bij hem.
Ik vond hem in de Midmid aflevering enkele jaren geleden eigenlijk best goed overkomen. Maar kan perceptie zijn natuurlijk.

Denk dat hij het nu wel op de goeie weg is, dat toont i.i.g. zijn seizoenstart toch.
Maar ervoor kon hij nogal laks zijn op training, blijkbaar.

Idd Europees is moeilijk dan in de Jupkes liga :p

En als je maar 12x start dan ben je toch geen basisspeler. Een basisspeler voor mij moet toch minstens het meerendeel van de matchen starten. De laatste 8 matchen vorig jaar haalde ie amper 180 minuten. Dan ben je gewoon een kernspeler. En mocht Genk Koita echt willen dan zat hij daar gewoon. Maar ze hebben gekozen voor een speler die bij een zwakkere ploeg betere statistieken kon voorleggen (ook niet moeilijk want Koita had geen statistieken).

Maar het kan gerust zijn dat hij nu serieuze bezig is met zijn vak en nu wel want constanter kan worden :)

Idd Europees is moeilijk dan in de Jupkes liga :p

En als je maar 12x start dan ben je toch geen basisspeler. Een basisspeler voor mij moet toch minstens het meerendeel van de matchen starten. De laatste 8 matchen vorig jaar haalde ie amper 180 minuten. Dan ben je gewoon een kernspeler. En mocht Genk Koita echt willen dan zat hij daar gewoon. Maar ze hebben gekozen voor een speler die bij een zwakkere ploeg betere statistieken kon voorleggen (ook niet moeilijk want Koita had geen statistieken).

Maar het kan gerust zijn dat hij nu serieuze bezig is met zijn vak en nu wel want constanter kan worden :)
STVV wou blijkbaar 5 miljoen.
Nu ja, zijn statistieken spreken momenteel in zijn en mijn voordeel en ook t.o.v. Fadera atm. We zullen afwachten waar het dit seizoen zal eindigen.

Dienen Aster ikzegmaarwana kent niks van voetbal, of de geschiedenis van rwdm. Telkens afbreken, want 'promovendus'...

Hoeveel keer heeft rwdm moeten eindigen bij de top om terug in eerste te geraken na noodgedwongen gezakt te zijn geweest... Zijn riedeltje blijft wat hangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14