Stinkbakkes
Well-known member
Opvallend toch dit seizoen, onze topploegen hebben het o zo moeilijk om de 3 punten te pakken
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begin elke week het gevoel te krijgen dat hij het ook niet meer weet.Deila had ook echt met twee spitsen moeten spelen.
Was Boyata zo slecht dat hij al meteen gewisseld moest worden?
Deze is wel puur op de kap van Boyata imo, gaat daar als een miniem in de fout en twee minuten eerder ook al.Domme kaart van Onyedika. Toch ook een vormdipje
topcompetitieIk heb toen nog gezegd dat de doelpunten waar jullie recht op hadden al bijna opgebruikt waren mja dan is het lachen hèDeze is wel puur op de kap van Boyata imo, gaat daar als een miniem in de fout en twee minuten eerder ook al.
Zou ik hem er af halen? Neen, maar erg vind ik het niet...speelt echt als een man zonder ervaring pfft onbegrijpelijk gewoon.
Voor de rest zijn de witte broodsweken ook duidelijk voorbij en zijn we schijnbaar fysiek redelijk op aant geraken en kunnen we de nul niet houden met daarbij veel te weinig af te werken (die 7 en 5 tegen rwdm en Westerlo waren gewoon vertekend beeld zo lijkt het), dan wordt het moeilijk zou Bob zeggen, en dat is echt wel aant gebeuren momenteel... Neen ik zie het ff niet goed komen.

Tuurlijk staat Brugge er qua positie in het klassement niet slecht op, maar het spel is niet geweldig he. Op Anderlecht hun spel bijvoorbeeld wordt al heel het seizoen (terecht) gezegd dat het niet echt goed is. Maar die hebben wel 2 punten meer dan Club./zagen en klagen, maar dan toch amper 3 punten achter de 1etopcompetitie
Ik snap echt niet waar zowel jij als Gavin het gaan halen dat we onze voorsprong kwijt zouden zijn -> we hebben een enorm kapitaal aan spelers met een heel aantal die duidelijk nog zeer mooie transfersommen gaan opbrengen in de toekomst. Is ooit anders geweest dat ook wij het moesten doen met afdankertjes op hun retour waar we van wisten dat die geen transfersommen meer zouden opbrengen.Tuurlijk staat Brugge er qua positie in het klassement niet slecht op, maar het spel is niet geweldig he. Op Anderlecht hun spel bijvoorbeeld wordt al heel het seizoen (terecht) gezegd dat het niet echt goed is. Maar die hebben wel 2 punten meer dan Club.
Het punt is vooral, dat je als neutrale supporter meteen ziet dat Club toch gewoon z'n riante voorsprong in de Belgische competitie een beetje vergooid heeft? Ze hebben/hadden meer budget dan eender welke andere ploeg in België en ze hadden sportief ook met voorsprong de bovenhand, dat dat nu niet meer is, is toch (deels) te danken aan slechte inkopen/scouting/jeugddoorstroming?
Voor hetzelfde geld spelen ze kampioen en is dit een "rough patch", maar dat je na 9 speeldagen 2 punten achter de ploeg staat waarvan iedereen collectief al meer dan een jaar zegt dat ze in een ongelooflijke malaise verkeren is toch frappant.
Dat allemaal terzijde lijkt het mij wel best spannend te worden dit seizoen, er steekt niemand ECHT bovenuit tot nu toe. Als neutrale supporter gun het Union echt van harte dat ze dit seizoen gewoon wél die titel pakken.
Ik heb het toch niet over hun financiële voorsprong? Ik doel enkel op het sportieve. Ik kijk niet alle matchen van Club volledig, dus ik kan fout zijn, maar als ik samenvattingen zie en de commentaren hier van Club supporters lees tijdens de wedstrijden, dan concludeer ik dat Club niet zo ijzersterk is momenteel. Dat kan een foute inschatting zijn.Ik snap echt niet waar zowel jij als Gavin het gaan halen dat we onze voorsprong kwijt zouden zijn -> we hebben een enorm kapitaal aan spelers met een heel aantal die duidelijk nog zeer mooie transfersommen gaan opbrengen in de toekomst. Is ooit anders geweest dat ook wij het moesten doen met afdankertjes op hun retour waar we van wisten dat die geen transfersommen meer zouden opbrengen.
Verder denk ik dat je onderschat hoeveel geld er nog op de rekeningen staat en kan aangewend worden om bij te sturen in Januari.
Het enige wat je hen echt kan aanwrijven is dat ze nagelaten hebben een extra CV te kopen, maar ergens nog te snappen dat ze eigen opkomende jeugd niet wouden blokkeren en misschien ook niet verwacht dat Buchanon (RB) en Meijer (LB) zo lang out zouden zijn.
Dat het spannend gaat worden, dat lijdt geen twijfel, en al zeker met playoffs met 6 en met halvering van de punten... want let's be honest: door dit gedrocht van die halvering vd punten is het echt pas in Maart dat Club er moet staan, niet nu
En als laatste puntje: als supporter kijk ik alle matchen van Club en het niveau van het spel nu is gewoon pakken beter dan het de voorbije jaren was, talenten als Skov en Nusa, dat is toch lang geleden dat we dat nog gehad hebben. Bij Jutgla zag je gisteren ook het talent, ... again, qua puntenaantal valt het tegen, maar qua offensief spel is het echt wel genieten bij momenten... ik snap die negativiteit echt niet
Je hebt Buchanon en Meijer die nog terugkeren, dus 1 extra CV zekerheid erbij en je heb wel voldoende volgens mij.Het is toch vrij onbegrijpelijk dat, als je volop wel meedoen op drie fronten (titel, CoL en beker) de spoeling achterin bijzonder dun is, minstens qua kwaliteit niet in verhouding is tot de rest van het team (ik reken Thiago even niet mee), iets wat al vorig seizoen ook aan de oppervlakte kwam. Ik weet niet of je zoiets nog correct en efficiënt kan bijsturen in januari, want één extra verdediger zal m.i. niet volstaan én de transfer moet bovendien een schot in de roos zijn, want direct in te passen.
Men mag er mij op pakken maar met Boyata en Odoi in de basis doe je niet mee voor de knikkers.

het valt wel op dat het bij de Europese ploegen nu al problemen begint te geven, terwijl er nog niet eens gebekerd is voor de 1A ploegen.Het is toch vrij onbegrijpelijk dat, als je volop wel meedoen op drie fronten (titel, CoL en beker) de spoeling achterin bijzonder dun is
Brugge zal warm onthaald worden.Stvv speelt de eerste helft wel redelijk goed , we scoren snel in tweede helft en dan is er amper nog een reactie geweest en dat is verontrustend.
Zelf stvv nam het weer even over.
En volgende week naar standard die zullen ons ook wel opwachten met mes tussen de tanden.
Present!