Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dreyer mag dan wel die eerste goal gemaakt hebben maar die is toch echt een drama. Hoeveel kansen die mist of om zeep helpt.
En echt rampzalig in het samenspel.

Geen toeval dat we nog niet 1 goeie match hebben gespeeld.
Rits, Dreyer, Diawara gewoon veel te weinig voetbal op je middenveld. En toch pas je 2de wissel in de 80 ste minuut doen.

Goed, 18 punten. Dus veel supporters zal het worst wezen. We are Anderlecht, en een grote mond maandag aan het koffiemachien. Maar met deze kern mag je toch wel meer brengen. En ja het heeft tijd nodig, maar dan zouden er wel al minstens een paar helften mogen zijn die een duidelijk idee verklappen in ons voetbal.

90 slaapverwekkende minuten, weeral …

En echt rampzalig in het samenspel.

Geen toeval dat we nog niet 1 goeie match hebben gespeeld.
Rits, Dreyer, Diawara gewoon veel te weinig voetbal op je middenveld. En toch pas je 2de wissel in de 80 ste minuut doen.

Goed, 18 punten. Dus veel supporters zal het worst wezen. We are Anderlecht, en een grote mond maandag aan het koffiemachien. Maar met deze kern mag je toch wel meer brengen. En ja het heeft tijd nodig, maar dan zouden er wel al minstens een paar helften mogen zijn die een duidelijk idee verklappen in ons voetbal.

90 slaapverwekkende minuten, weeral …
Tja , weer andere spelers opt veld door blessures ....
Vazquez vond ik dan weer beter spelen , Patris eerste helft rampzalig
Gewoon ook te defensieve opstelling .

Ja dat maakt het al helemaal niet beter.
Chance dat die hm onbegrijpelijk over trapt.

Volgens de radio commentator is Vasquez een onbeholpen, onhandige spits en nutteloos in het samenspel, krijgt geen bal bij een ploegmaat?
Peter VDB? :p
Hardwerkend, paar echt wel goeie kaatsacties en ne goal ,kweenie zo slecht was die ni
Dolberg is beter maar je hebt nu wel ene die wat vertrouwen krijgt op de bank

Waarom doen ze op SLN eigenlijk altijd zo'n dwaze samenvatting van de vrijdagavond match? Wrm niet een gewone zoals de rest, slaat echt op niets en je ziet amper voetbal...

Was toch een vd slechtste matches dit seizoen. Blessin serieus risico genomen met al die b spelers. 2de helft voelde als een eindeseizoensmatch. Zeer vreemd. Maar OK 3 punten binnen. Iedereen content
Als je zo kan winnen met een hoop b-spelers is dit gewoon sterk.
Ik kijk nooit naar andere ploegen maar van Union pak ik af en toe eens een wedstrijd mee, zeker Europees.
Kan je alleen maar bewondering voor hebben.

Rode kaart zowat hetzelfde als die voor Orban vorige week, zelfs nog lichter, imo.
Is geel, niet meer en niet minder. Wat een onzin om daar rood voor te geven en daar mag de VAR ook best ingrijpen.

Ik zie dat Bonsu Baah wel al een gele kaart had gepakt dus hij had wel uitgesloten moeten worden, maar niet met direct rood.

Gewoon nie doen, dom again. Dat is ook nie losrukken, dat is al serieus zwaaien.

Doen zoals zijn ploegmaat deze week, stoppen met lopen/spelen en ge krijgt de fout mee

Gewoon nie doen, dom again. Dat is ook nie losrukken, dat is al serieus zwaaien.

Doen zoals zijn ploegmaat deze week, stoppen met lopen/spelen en ge krijgt de fout mee
Ging ik ook net zeggen, dat was toch redelijk uithalen, ik vind rood wel te verdedigen eigenlijk. Da's niet meer afhouden é...

Thiago, Spileers en Vetlesen OUT
Jutgla, Boyata en Nielsen IN

Semi tevreden al had ik liever Mechele op de bank gezien ipv Spileers en ik ben persoonlijk wel fan van Vetlesen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14