Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kijk misschien niet genoeg matchen van Anderlecht, maar Vertonghen vind ik nu ook niet zo'n geweldige transfer, en niet echt iemand waar je vooraf "bang" van bent.
Obviously veel beter dan Boyata :laugh: , maar Alderweireld is toch nog van een heel ander niveau, is eigenlijk echt een toptransfer geweest, dat is Vertonghen mijn inziens niet.

Ik kijk misschien niet genoeg matchen van Anderlecht, maar Vertonghen vind ik nu ook niet zo'n geweldige transfer, en niet echt iemand waar je vooraf "bang" van bent.
Obviously veel beter dan Boyata :laugh: , maar Alderweireld is toch nog van een heel ander niveau, is eigenlijk echt een toptransfer geweest, dat is Vertonghen mijn inziens niet.
Dan zie je inderdaad niet veel matchen van RSCA .
De kampioenegoal van Toby is natuurlijk ne wereldgoal .

Heeft toch wel een grote impact op de ploeg. Ook een ideale mentor voor Debast en Sardella om naast te spelen. En toch echt wel al veel goeie matchen gespeeld sinds zijn terugkeer.

Heeft toch wel een grote impact op de ploeg. Ook een ideale mentor voor Debast en Sardella om naast te spelen. En toch echt wel al veel goeie matchen gespeeld sinds zijn terugkeer.
Ja, dat snap ik wel, voor de ploeg op zich zal ie wel belangrijk zijn.
Maar dat is Alderweireld ook natuurlijk, die daarbij nog eens op het plein echt absolute meerwaarde is, dat zie ik minder bij Vertonghen, al is die dat mss altijd al geweest tov van Alderweireld.

Ik vind trouwens dat Alderweireld veel meer nog een plaats zou hebben bij de Duivels itt Vertonghen.
En als ik zou moeten kiezen zou ik het ook wel weten, én ik zou één van beide nog altijd verkiezen boven Boyata, dat wel :p

Dat was dan toch vooral omdat dat op dat moment gewoon een heel riskante move was, vooral financieel. En eerder een prestigetransfer dan een weldoordachte keuze .

Dat het achteraf bekeken goed is uitgedraaid kan iedere fan alleen maar blij mee zijn.
Mwoah, ik vond dat in Vertonghen duidelijk nog veel kwaliteit zat en zeker vergeleken met de rest van de JPL. Goede match voor Debast ook. Maar Boyata was letterlijk elke pot voor de duivels ter plaatse aan het sterven en bij zijn club was het ook niet veel soeps meer.

Mwoah, ik vond dat in Vertonghen duidelijk nog veel kwaliteit zat en zeker vergeleken met de rest van de JPL. Goede match voor Debast ook.
Maar op dat moment loopt de dure Wesley Hoedt daar ook gewoon nog rond hé.

Dus ik dat opzicht gewoon een financieel moeilijk te verantwoorden move.

Vertonghen natuurlijk ook ouder dan Alderweireld. Ik denk dat de meeste bedenkingen bij hem toch vooral financieel waren gezien de situatie bij Anderlecht. En je had heel het debacle met het ontslag van Kompany dat toen overheerste. Die transfer van Vertonghen voelde toch een beetje als een duur afleidingsmanoeuvre.

Plus de tergkeer van Kompany als speler zat ook nog in het geheugen, en dat was door zijn blessures ook niet wat vooraf gehoopt was. Ik denk dat dat misschien ook wel de verwachtingen temperde.

In elk geval goed voor de competitie dat zowel Alderweireld als Vertonghen hier nog presteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14