Blauw-zwart is te donker tegenover het paars, en Anderlecht hun truitjes zijn half wit dus kan Club hun uit truitjes ook niet gebruiken.Club alias Blauw-Zwart speelt in het rood. Waarom?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blauw-zwart is te donker tegenover het paars, en Anderlecht hun truitjes zijn half wit dus kan Club hun uit truitjes ook niet gebruiken.Club alias Blauw-Zwart speelt in het rood. Waarom?
Logische wissel gewoon. Zelfde positie en type.En dan Diawara inbrengen. Riemer toch echt geen fan van een creatief middenveld. Mss dat ons voetbal daarom op geen kloten trekt al een gans seizoen?
Rits-Leoni-Flips toch veel beter middenveld dan weer die Diawara er in te droppen …
Vind ik ook , Heeft nog ene wissel dus misschien straks flips voor hazardEn dan Diawara inbrengen. Riemer toch echt geen fan van een creatief middenveld. Mss dat ons voetbal daarom op geen kloten trekt al een gans seizoen?
Rits-Leoni-Flips toch veel beter middenveld dan weer die Diawara er in te droppen …
Heeft nog 3 wissels.Vind ik ook , Heeft nog ene wissel dus misschien straks flips voor hazard

Mee eens hoor..
Rits is onvoldoende

gvd ik zat nog in 1980Heeft nog 3 wissels.![]()
Beetje betonvoetbalWeinig voetbal bij Anderlecht toch
Toch al zowat een volledig seizoen?Weinig voetbal bij Anderlecht toch
Ja veel beterschap komt er nog niet inToch al zowat een volledig seizoen?