Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Allè volgende schitterende uitspraak.
"Hij komt de bal weg"
Dus als ge eerst bal speelt moogt ge erna meemaaien of beuken wat ge wilt.

Nie dat ik het fout vond of penalty, maar slaat nergens op
Toch nog beter dan Frank Raes die gisteren opperde dat Toby Alderweireld de Champions League heeft gewonnen, een vroege wissel van Coulibaly met Zeno Vandenbosch had gemist (hoe haal je die twee zelfs door elkaar) en datzelfde nog eens herhaalde met Ekkelenkamp en Balikwisha in de tweede helft. Haalde ook constant spelers van RWDM door elkaar. Ik weet nog altijd niet of ik het zielig of grappig moet vinden.
Mja dat is ouderdom en vintage Frank. Ook ergerlijk
Maar vind dat minder erg dan Sonck die denkt dat hij alle waarheid in pacht heeft over elke voetbalfase

Ongelooflijk zeg, Genk wat niet verliest na een Europese match. Eerste helft les van de debutantjes vanuit Vliermaalroot, tweede helft gewoon karakter gespeeld.

Daarom zijn Anderlecht en Brugge nog de echte topploegen, winnen na een midweekmatch.

Tot zover Dupé dus,… als dat maar goed komt.
Langs onze kant wreed jammer dat Nusa er niet bij is, had fun kunnen zijn tegen de rsca defense

Twas meteen duidelijk dat Schmeichel ging komen als 1ste keeper en terecht. Dupré zal dan maar moeten oprotten in januari en Anderlecht zal verder gaan met Schmeichel en Coosemans. Kan ik zeker mee leven

Er worden middenvekders , spitsen vervangen als ze fouten maken of niet scoren , whatever .
IK stoor mij daar niet aan . Concurrentie .
Alleen mag de discussie stoppen .

Er worden middenvekders , spitsen vervangen als ze fouten maken of niet scoren , whatever .
IK stoor mij daar niet aan . Concurrentie .
Alleen mag de discussie stoppen .
True, maar wat ik toch wel verkeerd vind van rsca zijnde is dat hij gewoon in de tribune zit naast zijn baas dan geef je gewoon de media voorzet hé.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14