Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
We kennen de details van dat contract toch niet.
Teken jij doorgaans een nieuw contract tegen slechtere voorwaarden?

En dan nog, de verlenging op zich is vroegtijdig. Gezien de courante voorwaarden voor ontslagvergoedingen in de sector heeft Anderlecht hier een slechte zaak gedaan tenzij Riemer plots een paar niveaus beter begint te werken.

Teken jij doorgaans een nieuw contract tegen slechtere voorwaarden?

En dan nog, de verlenging op zich is vroegtijdig. Gezien de courante voorwaarden voor ontslagvergoedingen in de sector heeft Anderlecht hier een slechte zaak gedaan tenzij Riemer plots een paar niveaus beter begint te werken.
Het is nu niet om averechts te doen hé, maar allez, we weten toch totaal niet wat er in dit contract staat en waar het verschilt met het vorige contract. Er kunnen specifieke afspraken gemaakt zijn over de ontslagvergoeding, met bepaalde clausules. Het passeert uiteindelijk toch ook gewoon the board, en ik denk niet dat ze daar graag een paar miljoen sollen willen overmaken naar Denemarken in december.

Riemer zat toch ook niet in een bepaald sterke onderhandelingspositie. De werkzekerheid die het contract nu biedt is meer dan interessant om misschien af te zien van andere perks.

We zullen wel zien wat er naar buiten komt eens hij is buitengeknikkerd.

Ik vind dit nu ook niet zo'n rare beslissing. Zijn contract liep dit seizoen af, en je hebt net een hele nieuw ploeg bij elkaar gekocht. Dan moet er duidelijkheid zijn over je trainer. Over de duur van de contractverlenging kan je wel discussiëren, zeker gezien hij qua spelniveau met Anderlecht nog niet veel heeft getoond. Maar de verlenging op zich is logisch.

Voor de supporters is het vooral zuur dat dit allemaal niet kon bij Kompany natuurlijk.

Heren en dames, voor de Limburgse derby wil ik jullie kennis laten maken met de cultband rowwen heze:

We doen dan aan bier gooien, T-shirts kapot trekken en elkaar met varkensstiften bekladden. Cult. Cult.

Ronduit belabberde prestatie. Zijn pas beginnen voetballen na een dik uur. Dit hakt er meer in bij mij dan die match op Barcelona.

Hoe tf mis je 2 penalties en hoe tf kan je Janssen de 2e penalty ook laten geven?

Die keeper van RWDM kan z'n geluk niet op, want dat was het alleen maar: zuiver geluk.

Heren en dames, voor de Limburgse derby wil ik jullie kennis laten maken met de cultband rowwen heze:

We doen dan aan bier gooien, T-shirts kapot trekken en elkaar met varkensstiften bekladden. Cult. Cult.
Kwam onlangs ter sprake in de Fokcast. :)

Ik vind dit nu ook niet zo'n rare beslissing. Zijn contract liep dit seizoen af, en je hebt net een hele nieuw ploeg bij elkaar gekocht. Dan moet er duidelijkheid zijn over je trainer. Over de duur van de contractverlenging kan je wel discussiëren, zeker gezien hij qua spelniveau met Anderlecht nog niet veel heeft getoond. Maar de verlenging op zich is logisch.

Voor de supporters is het vooral zuur dat dit allemaal niet kon bij Kompany natuurlijk.
Er is de laatste jaren te veel gewisseld met de stoelen, vandaar dat ze naar een standvastigheid willen gaan denk ik. Die Fredberg zal ook snel verlengen.

Toekomst zal uitwijzen of dit een goede beslissing was

Volgens Sonck kunt ge dus niet bewust op iemand zijn voet gaan staan als ge de andere kant op kijkt.

Wat een zever mag die man toch wekelijks verkopen

Volgens Sonck kunt ge dus niet bewust op iemand zijn voet gaan staan als ge de andere kant op kijkt.

Wat een zever mag die man toch wekelijks verkopen
Toch nog beter dan Frank Raes die gisteren opperde dat Toby Alderweireld de Champions League heeft gewonnen, een vroege wissel van Coulibaly met Zeno Vandenbosch had gemist (hoe haal je die twee zelfs door elkaar) en datzelfde nog eens herhaalde met Ekkelenkamp en Balikwisha in de tweede helft. Haalde ook constant spelers van RWDM door elkaar. Ik weet nog altijd niet of ik het zielig of grappig moet vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14