Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens de ene zo goed al rond (op wat punten en komma’s na) en zou bekend gemaakt worden begin volgend jaar. En dan volgens de ander is alles van de baan en is er enkel nog een zwaar ontoereikend bod (volgens Tan en co) van enkele lokale mensen
Gaat niet rond zijn he. Waarom zou Burnley wachten tot ze gedegradeerd zijn en nu wel de volle pot betalen.
Er is nu versterking nodig en het is jammer dat het op deze manier zou moeten eindigen voor KVK.

2x geel is natuurlijk altijd wel standaard 1 speeldag, dat is echt in een regel gegoten.

Maar dat zo'n rode kaart gewoon weggescholden wordt omwille van een precedent van 3 jaar geleden sjah (jaja voorwaardelijk :laugh: )
Zo kan je oneindig lang blijven terugkeren natuurlijk, "naar die keer dat die dat deed en zelfs geen rood kreeg" ofzo
Zo'n belachelijke zever storen mij dus 10 keer meer dan een scheidsrechter (of zelfs var) die in het moment (met veel druk) een fout maakt.
Gohja, voorwaardelijk kan ook nog gaan snijden he. Als hij dit seizoen nog eens rood pakt voor een mild vergrijp, is hij ineens een speeldag extra geschorst.

Gohja, voorwaardelijk kan ook nog gaan snijden he. Als hij dit seizoen nog eens rood pakt voor een mild vergrijp, is hij ineens een speeldag extra geschorst.
Is dat voorwaardelijk voor om het even welke random rode kaart? of voorwaardelijk voor opnieuw keeperke te spelen?

zou wel karma zijn als hij zondag rood pakt :biglaugh:

Is dat voorwaardelijk voor om het even welke random rode kaart? of voorwaardelijk voor opnieuw keeperke te spelen?

zou wel karma zijn als hij zondag rood pakt :biglaugh:
Voor elke rode kaart. Die ene voorwaardelijke dag van Murillo heeft hij later ook nog gewoon moeten uitzitten als ik het me goed herinner.

https://sporza.be/nl/2023/09/22/kal...emiek-rond-startuur-rwdm-union~1695374702993/

Allé ze willen geen precedent creëeren. Hoe debiel is dat nu?
Gisteren hebben ze kunnen zien wat er gebeurt als je een match zo vroeg zet. Zelfs de Europa Leaguematch is uitgesteld met 10 minuten (naar 5 voor 7 ipv 6u45) omdat iedereen nog vastzat in het verkeer. Ahja, 15.000 man moet naar een stadion midden in het spitsuur.
We (Union fans) komen hoofdzakelijk zelfs met openbaar vervoer, maar dan nog...

Die match niet willen uitstellen na communicatie van zowel beide clubs als de supportersclubs is gewoon idioot. In Brussel in de week een match om 6u30, wie verzint zoiets :mad:

Volgens de ene zo goed al rond (op wat punten en komma’s na) en zou bekend gemaakt worden begin volgend jaar. En dan volgens de ander is alles van de baan en is er enkel nog een zwaar ontoereikend bod (volgens Tan en co) van enkele lokale mensen
Zal dus het laatste zijn zo te lezen... Jammer.

https://sporza.be/nl/2023/09/22/kal...emiek-rond-startuur-rwdm-union~1695374702993/

Allé ze willen geen precedent creëeren. Hoe debiel is dat nu?
Gisteren hebben ze kunnen zien wat er gebeurt als je een match zo vroeg zet. Zelfs de Europa Leaguematch is uitgesteld met 10 minuten (naar 5 voor 7 ipv 6u45) omdat iedereen nog vastzat in het verkeer. Ahja, 15.000 man moet naar een stadion midden in het spitsuur.
We (Union fans) komen hoofdzakelijk zelfs met openbaar vervoer, maar dan nog...

Die match niet willen uitstellen na communicatie van zowel beide clubs als de supportersclubs is gewoon idioot. In Brussel in de week een match om 6u30, wie verzint zoiets :mad:
Kbesef dat het sowieso wel heel vroeg is, maar 90% komt toch uit het Brusselse en kunnen dus eigenlijk relatief gemakkelijk met OV naar daar en terug naar huis, niet?

Voor andere matchen die geen derby's zijn met supporters uit gans het land bij wijze van spreken, gaat dat natuurlijk heel dikke miserie geven uiteraard.

Kbesef dat het sowieso wel heel vroeg is, maar 90% komt toch uit het Brusselse en kunnen dus eigenlijk relatief gemakkelijk met OV naar daar en terug naar huis, niet?

Voor andere matchen die geen derby's zijn met supporters uit gans het land bij wijze van spreken, gaat dat natuurlijk heel dikke miserie geven uiteraard.
Zoals eerder gezegd: Unionfans moeten met combi naar daar. Dus 3u op voorhand afspreken en 6km met de bus...

Zoals eerder gezegd: Unionfans moeten met combi naar daar. Dus 3u op voorhand afspreken en 6km met de bus...
Aja sorry, dat was ik ff uit het oog verloren ... dwaze combi ook altijd grr moeten ze toch eens iets op vinden.
Ik zou ook graag wat away's doen, maar het feit dat het al zo moet, de goesting is rap over zo :(

Aja sorry, dat was ik ff uit het oog verloren ... dwaze combi ook altijd grr moeten ze toch eens iets op vinden.
Ik zou ook graag wat away's doen, maar het feit dat het al zo moet, de goesting is rap over zo :(
Buscombi's zijn echt absurd. In Engeland is dat er gewoon niet bijvoorbeeld.

Dwaze data met dwaze uren wel, die heb je overal denk ik. Matchen op maandagavond tussen een ploeg uit het Noorden en eentje uit het Zuiden, om 19.30u terwijl er ook nog treinstakingen zijn waardoor mensen niet thuis geraken.

Woensdag speelde Lille in de EL om 16h30 thuis. Vreemde kalendercommissies vind je overal helaas.
Omdat dat dat allemaal dezelfde zijn, die bobo's,....'S morgens om 10 uur beginnen met een vergadering. Om 12 uur in de stad op zakenlunch gaan met aangepaste wijnen. In de namiddag ofwel geen kloten meer doen omdat ze te lam zijn. Ofwel idiote beslingen nemen met hun gaar kloten: "Weet ge wat? We spelen een match om 16u30 door de week. Dan kunnen we in een keer doorzuipen na de zakenlunch." Zoiets. Stel idioten dat het zijn.

Laatst bewerkt:
Riemer verlengt zijn contract tot 2026. Onbegrijpelijk van Anderlecht uit. Beter nog wat afwachten of de mayonaise begint te pakken, anders gaat het weer een veel duurdere ontslagvergoeding worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14