Slayer_Kev666
Well-known member
En nu nog tegen de paal, soms zit het gewoon dik tegen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Typisch Gent gewoon.pff, verdient hier 100% te winnen, maar als ge hem er onside niet inkrijgt...
Wie er uit dan? Cercle of rsca?Op Union na, ligt PO 1 eigenlijk al bijna vast.
Brugge winnaar van het weekend![]()
2 VAR-momenten zorgt wel voor extra tijd, tbh.En ik snap niets van die extra tijd.
Op basis van wat wordt er beslist dat er maar 6 min extra tijd bijgeteld worden?
Op Union na, ligt PO 1 eigenlijk al bijna vast.
2 var momenten, 4 wissel momenten en het tijd winnen van hun keeper en veldspelers maakt nooit maar 6 minuten.2 VAR-momenten zorgt wel voor extra tijd, tbh.
Nu is het duidelijk waarom het maar 6 minuten zijn.voor tijd winnen geeft toch bijna geen enkele ref extra tijd in België?
Echt megaklein binnen. Ik denk dat de kantine van nen eerste provincialer groter is en meer faciliteiten heeft.
had m'n sjaal van de match tegen Leverkusen mee toevallig. Zo blij als een klein kind laten tekenen. 
Die extra tijd is puur willekeur, paar weken geleden Club rwdm 7-1 oke match gespeeld maar geen extra tijd ? Terwijl er wel wissels waren. En paar goals +vieren ik snap het niet meer.2 var momenten, 4 wissel momenten en het tijd winnen van hun keeper en veldspelers maakt nooit maar 6 minuten.
Start - stop - klok.Die extra tijd is puur willekeur, paar weken geleden Club rwdm 7-1 oke match gespeeld maar geen extra tijd ? Terwijl er wel wissels waren. En paar goals +vieren ik snap het niet meer.

Ik dacht toch altijd 30 sec per wissel of is dit veranderd ?Start - stop - klok.
Enige dat een beetje rechtlijnigheid in de effectieve speeltijd kan krijgen.
Bij een 7-1 is er denk ik geen van beide clubs vragende partij van extra tijd. Denk ook niet dat daar ooit al iemand spel van gemaakt heeft.Die extra tijd is puur willekeur, paar weken geleden Club rwdm 7-1 oke match gespeeld maar geen extra tijd ? Terwijl er wel wissels waren. En paar goals +vieren ik snap het niet meer.
Wij mogen ook eens 'lelijk' winnen.Zaterdag voor een keer niet tussen het volk gaan zitten maar via via vip tickets gescoord. Wat eigenlijk bijzonder weinig voorstelt int dudenpark. Gratis drank en thats it. Voor mij voldoende maar de echte vips willen wsl oesters en kaviaar.
Ook duidelijk gezien hoe hard we een nieuw stadion nodig hebben. Ge kunt totaal geen sponsors deftig ontvangen. Aanschuiven aan de mannen wcEcht megaklein binnen. Ik denk dat de kantine van nen eerste provincialer groter is en meer faciliteiten heeft.
Wel charmant met die glas in lood ramen. Maar niet klaar dus voor modern voetbal.
Wat wel nice was, is da we praktisch naast bormans, o'loughlin en de spelers zaten. Zo zat koki machida met z'n knappe Japanse deerne naast ons. En ook zeer mooi dat viktor boniface er washad m'n sjaal van de match tegen Leverkusen mee toevallig. Zo blij als een klein kind laten tekenen.
De match zelf dan... Ongelooflijk dat we 2-0 verloren. Genk bij momenten weg gespeeld. Jammer dat de Machida dus met jetlag naast ons zat want leysen werd veel te makkelijk in zijn rug gepakt, hence die eerste goal. Natuurlijk niet eenvoudig om te debuteren tegen zo ne pijlsnelle Paintsil.
Voor de rest moeten we echt hopen dat die Ecuadorian een goalgetter is. We hebben al 7 penalty's ofzo gehad... Laatste veldgoal in de league was op 12 augustus tegen OHL.
Op bepaalde moment in de 2de helft na gemiste kans 305696, riep ik in mijn colère "allé boni, go on the pitch!"
Hij moest ff lachen, maar de pipos in hun kostuum een rij onder mij ni
Overt algemeen wel zeer trots op ons ploegje. Er staat wel opnieuw iets neer. Gewoon hopen op onze ecuadoriaan. We hebben er 4 miljoen voor neergeteld... Hopelijk is em dat waard