Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is niet omdat je veel uitgeeft dat je meteen titelfavoriet bent, laat staan kampioen móet worden.

Of moeten al die Engelse ploegen ook kampioen worden? Daar kan er ook maar eentje van kampioen worden hoor.
Ga je de premier league vergelijken met de jupkes league?
In een matige competitie geld uitgeven wat 70% van de ploegen niet kunnen uitgeven zegt zo goed als alles.
Dit Anderlecht moet (met gemak) Europees voetbal halen.

Volgende week een pak slaag tegen Club als we zo spelen.
Anderzijds zijn we zo al een gans seizoen aan het spelen. En haalden we zowaar veel meer punten dan we verdienden. Dus je weet maar nooit.

Neen, seizoen voorlopig echt niet iets om vrolijk van te worden, en dat in een seizoen waar 100% voor de korte termijn is gekozen.

Ik zie Riemer nog voor nieuwjaar buiten liggen als hij de ploeg niet aan het voetballen krijgt, want op die manier gaan de punten toch niet binnen blijven rollen tenzij we heel wat meeval hebben.

De vraag waarom Kana geen minuten kreeg bij anderlecht is ook beantwoord, je kan er gewoon beter tegen spelen.
Die was al beantwoord hoor, hij was steeds geblesseerd ...

ja, hij heeft foutjes gemaakt, en dat rood was niet slim. MAAR was ook echt wel een meerwaarde in het samenspel van KVK. Zijn eerste match bij zijn nieuwe ploeg, en de hakbijlen worden alweer boven gehaald, voor een, nog steeds onervaren speler, met de grond gelijk te maken. Wordt gewoon een meerwaarde voor Kortrijk als hij fit kan blijven.

sorry, maar met wat Anderlecht gehaald heeft, hebben ze toch duidelijke intenties? da's niet voor volgend jaar ECL te spelen hoor.
Dat heb ik toch niet gezegd? Ik reageerde enkel maar op het feit dat iemand hier beweerde dat Riemer het niet meer lang zal volhouden, terwijl ze momenteel gewoon derde staan.

Het is niet omdat je een resem transfers doet, dat je kan verwachten dat die direct renderen hè, laat staan kampioen spelen. Er zijn momenteel nog steeds een aantal clubs die nog een paar stappen verder staan dan Anderlecht.

Europees halen zal sowieso wel het absolute minimum zijn, dat klopt, maar strijden voor de titel lijkt mij toch nog een brug te ver. Tenzij er bepaalde clubs gaan liggen klungelen doorheen het seizoen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14