Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Delaney speelt ook wel een stinker van een match vandaag
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij niet alleen. Als je het vandaag ziet. Weinig verschil met vorig seizoenDelaney speelt ook wel een stinker van een match vandaag
Yep , vind een van de zwakste zelfsDelaney speelt ook wel een stinker van een match vandaag
Als je twitter moet geloven niet langVraag me af hoelang Riemer het nog gaat volhouden.

Zet staan momenteel derde met een middelmatige selectie, wat verwachten sommigen eigenlijk?Vraag me af hoelang Riemer het nog gaat volhouden.
Is Riemer wel de juiste man om een topploeg te bouwen?Hij niet alleen. Als je het vandaag ziet. Weinig verschil met vorig seizoen

Nederlaag?Nederlaag heb je zelf afgeroepen. Enige jammere is dat de matchwinnaar er niet meer mocht opstaan.

Ze hebben zo goed als het meeste uitgegeven van alle ploegen in de jupkes league.Zet staan momenteel derde met een middelmatige selectie, wat verwachten sommigen eigenlijk?
Het is niet omdat je veel uitgeeft dat je meteen titelfavoriet bent, laat staan kampioen móet worden.Ze hebben zo goed als het meeste uitgegeven van alle ploegen in de jupkes league.
Er zijn echt geen excuses.
Blij wordt ik toch niet van dit puntNederlaag?![]()
Ik hiervan ook nietBlij wordt ik toch niet van dit punt

Tuurlijk niet. Anderlecht is toch geen titelkandidaat zeker. PO1 halen zou al goed zijnHet is niet omdat je veel uitgeeft dat je meteen titelfavoriet bent, laat staan kampioen móet worden.
Of moeten al die Engelse ploegen ook kampioen worden? Daar kan er ook maar eentje van kampioen worden hoor.
Dat is uw probleemIk hiervan ook niet![]()
sorry, maar met wat Anderlecht gehaald heeft, hebben ze toch duidelijke intenties? da's niet voor volgend jaar ECL te spelen hoor.Het is niet omdat je veel uitgeeft dat je meteen titelfavoriet bent, laat staan kampioen móet worden.
Of moeten al die Engelse ploegen ook kampioen worden? Daar kan er ook maar eentje van kampioen worden hoor.