Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat een onverdiende overwinning![]()
Burgges hatelijke speler

Je kan dit toch niet verdiend noemen. Als er een ploeg moest winnen was het toch de thuisploegExcuseer???
Zo lang om te beslissen. Leek me thans buitenspel.
Op die lijn is dat niet te zien![]()
Die lijn die ze trokken. Kon jij dat daar goed op zien? Camera standpunt staat daar precies ook niet top opgesteld. Nu niet dat dit nog veel aan het resultaat had gedaan.@Sir.Killalot zeg het hem eens aub.
Die lijn die ze trokken. Kon jij dat daar goed op zien? Camera standpunt staat daar precies ook niet top opgesteld. Nu niet dat dit nog veel aan het resultaat had gedaan.
Ik denk dat het over uw gebruik van het woord 'thans' gaatDie lijn die ze trokken. Kon jij dat daar goed op zien? Camera standpunt staat daar precies ook niet top opgesteld. Nu niet dat dit nog veel aan het resultaat had gedaan.

Die kopt de bal toch lichtjes vooruit richting doel? Nu het zou kunnen. Maar dan moest er geen lijn worden getrokken. In ieder geval duurt dat allemaal veel te langWas gewoon geen voorwaartse pas he, dus nooit buitenspel. Zot dat een team van scheidsrechters daar zo lang over doet om dit te kunnen beslissen..
Eerst dit poneren ...Was gewoon geen voorwaartse pas he, dus nooit buitenspel.
... en dan dit over scheidsrechters zeggen.Zot dat een team van scheidsrechters daar zo lang over doet om dit te kunnen beslissen..
Als die achter de bal stond zeker niet. Dat heb ik gemist dan. Maar moet dat dan zolang duren.Mega holdup. Dit soort wedstrijden verliezen we 9 van de 10 keer.
Was toch geen buitenspel? Man achter de bal is geen offside in zulke fases.

Wel mooi binnen getraptGoed bezig mannen. 5 minuten enkel Charleroi wat de klok slaat en de verdiende goal![]()