Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aantal gele kaarten bewijst niks hè. De frustratie is net dat hij, of een Nieuwkoop of een Haroun vroeger net vaak over het randje voetbalden en weinig bestraft werden met geel.Burgess is gewoon nen held & samen met Toby de beste centrale verdediger van onze competitie.
Vorig seizoen 53 matchen gespeeld & 14 gele kaarten gekregen.
Sieben Van der Heyden vorig seizoen 45 matchen gespeeld & 17 gele kaarten gekregen.
En toch wordt Burgess hier als houthakker gebrandmerkt. En werd er niets over Siebe gezegd.
Jij hebt wel alle play off matchen gezien dan dat je dat zo stellig kunt verkondigen dat Genk toch echt wel het meest benadeeld was?Ah oke dus omdat we die match dan nog zelf over de streep trekken is het normaal dat je benadeeld wordt
Natuurlijk is Genk niet de enige ploeg waar discutabele fases waren, we zitten nog altijd in de JPL daar heb je iedere week van dat soort fases.
Maar het is gewoon een feit dat Genk in de play offs de meeste fases tegen zich heeft gehad, dat jullie dat hier allemaal ontkennen is waarschijnljik gewoon omdat jullie enkel de matchen van jullie eigen clubje hebben gekeken![]()
Ah oke dus omdat we die match dan nog zelf over de streep trekken is het normaal dat je benadeeld wordt
Natuurlijk is Genk niet de enige ploeg waar discutabele fases waren, we zitten nog altijd in de JPL daar heb je iedere week van dat soort fases.
Maar het is gewoon een feit dat Genk in de play offs de meeste fases tegen zich heeft gehad, dat jullie dat hier allemaal ontkennen is waarschijnljik gewoon omdat jullie enkel de matchen van jullie eigen clubje hebben gekeken![]()
)
Dit seizoen is het Genk tegen de rest jong, jullie kunnen eens een jaar lang dikke vriendjes zijn!Ik ben ook eens op vakantie geweest zeg. (Effectief vakantie, geen ban)
T'is nekeer iets anders dan @Slayer_Kev666 en ik die flames uit zitten te lokken van elkaar![]()
Alle kindjes vriendjes!Dit seizoen is het Genk tegen de rest jong, jullie kunnen eens een jaar lang dikke vriendjes zijn!

pfff curryworst/lange hamburger/frikandel ...Ik zou er niet te hard mee lachen of ene van Genk komt u thuis neerknuppelen met een frikandel/lange hamburger.

Er wordt toch uitsluitend Cristal geserveerd mag ik hopen?
Ja mannekes! Daar zitten er wel een paar leuke tussen!![]()
Volwassen jongens. Maar zet hier maar eens een verkeerde comment en dan wordt ge geband.
Ja mannekes! Daar zitten er wel een paar leuke tussen!![]()
Is er een streek in Limburg waar ze toch curryworst zeggen?pfff curryworst/lange hamburger/frikandel ...

Volwassen jongens. Maar zet hier maar eens een verkeerde comment en dan wordt ge geband.
Ach hier, onze brave deugddoener.Ge zijt hier toch nog?
Ach hier, onze brave deugddoener.
Ach hier, onze brave deugddoener.
Ik ben kalmer dan u.Smeerpijp, pak u een bok en doe effe kalm