Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijkbaar toch een toxische echo kamer die Genk fora, de hoeveelheid zelfmedelijden de laatste paginas is echt ongezien.

Dat de competitie maar rap terug van start gaat, dat het terug over voetbal kan gaan.

Voor mijn part wint Genk met 5 onterechte penalties, dan is dat benadeeld geleuter ook even van de baan.
Zou mooi zijn maar dat zal niet gebeuren :D

3026172-2860430405-latest

Heel de belgische voetbalwereld volgens de genksupporters blijkbaar.

Zijn wij als clubsupporters ook zo irritant geweest in die magere jaren? 😅 :rofl:

Voetbal is oorlog, we moeten een sfeer creëren waarin niet enkel de tegenstander maar ook de journalisten en omkadering schrik hebben om naar Genk afzakken
Een spits die goals maakt, dat hebben jullie nodig. Indien Zeqiri zo iemand blijkt te zijn komen de punten vanzelf en hebben jullie al da gebleit en oorlog ni nodig en vermijd je "net niet toestanden" zoals de voorbije maanden

Een spits die goals maakt, dat hebben jullie nodig. Indien Zeqiri zo iemand blijkt te zijn komen de punten vanzelf en hebben jullie al da gebleit en oorlog ni nodig en vermijd je "net niet toestanden" zoals de voorbije maanden

Zeqiri is een ideale spits want die heeft zijn legerdienst er al op zitten

Ik vond genk fans een van de toffere fans in België.
Zelf ben ik "Clubloos" sinds maged samy Lierse over kocht, en steunde ik Genk ergens wel.

Maar man toch, het respect is enorm minder nu...
Idd. Was heel tof hoe daar werd genoten en gevierd toen Kompany zich daar blesseerde. ;) Dacht dat daarvoor ook wel. En was natuurlijk maar een deel van de aanwezig fans.

Zelf ben ik "Clubloos" sinds maged samy Lierse over kocht, en steunde ik Genk ergens wel.

Ben jij mij? Ik supporter nog zachtjes voor Lyra-Lierse nu, maar van Lierse K. word ik ziek. Er zitten daar mensen tussen die het goed menen maar ik zie toch ook andere dingen.

Idd. Was heel tof hoe daar werd genoten en gevierd toen Kompany zich daar blesseerde. ;) Dacht dat daarvoor ook wel. En was natuurlijk maar een deel van de aanwezig fans.
Amai die paar mensen die zaten te lachen omdat kompany zich voor de 25ste keer blesseerde dat seizoen...
Ook dat werd weer uitvergroot door de media en de vader van vlap (?).
Kompany zelf heeft daar nooit iets over gezegd en sprak laatst nog redelijk lovend over genk na hun oefenmatch.

Koosnaampjes zijn totaal onnodig.

Triestig ...
Gewoon een kanttekening: de zinsbouw is soms wat raar, er ontbreekt minstens één komma en het is te allen tijde, maar waarom schrijven ze in zowel eerste als derde persoon in dit stukje over hun director of football, soms zelfs in dezelfde zin? Ik vind het even bizar als het statement zelf.

MODEDIT: koosnaampje verwijderd

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil toch graag oproepen om het nu terug over wat er echt toe doet in het leven te babbelen: VOETBAL.

Ben jij mij? Ik supporter nog zachtjes voor Lyra-Lierse nu, maar van Lierse K. word ik ziek. Er zitten daar mensen tussen die het goed menen maar ik zie toch ook andere dingen.
Ah medesupporters. Ik bekijk af en toe wel eens de uitslagen van Lyra-Lierse en ben zelf al wel eens terug op 't Lisp naar Lierse Kempenzonen gaan kijken, maar het is gewoon helemaal niet hetzelfde meer. Ik stond daar vroeger altijd met ons vader, nonkels, neven en nichten, zo wat heel onze familie supporterde voor Lierse en dan doet dat toch extra veel pijn.

Ik zei vorig seizoen wel dat ik toch eens een match ga meepikken van Lyra-Lierse, dus daar wil ik dit seizoen toch eens werk van maken. We zien wel of er dan misschien toch een klik komt.

Niet aangepast taalgebruik (inclusief koosnaampjes)
Gewoon genant dat Racing Genk en alles wat ermee te maken heeft. Antwerp is een ploeg die ik niet goed voor mijn ogen kan zien maar dit soort gedrag van de hele Genk-community maakt dat ik de beelden van Toby Alderweireld eindeloos kan herbekijken.

Wie schrijft zelfs zo'n dingen op een officieel communicatiekanaal? Dat kan toch helemaal niet?

Geniaal gewoon. In de winter een zekere titel verkopen en dan maar wijzen naar de scheidsrechters. :laugh::laugh::laugh:

Pijnlijk. Echt pijnlijk.

MODEDIT: koosnaampje verwijderd

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K