Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Benieuwd of deze nieuwe tactiek vruchten afwerpt. Veel succes alleszins! :unsure:

Sommige mede Gent supporters waren in een niet zo ver verleden ook overtuigd dat we structureel werden benadeeld en dat dat soort statement zouden helpen. Onzin natuurlijk
Ik zou nog kunnen volgen waarom een club bevoordeeld wordt (omkoping anyone?) maar structureel benadeeld... waarom zouden de scheidsrechters zich daarmee bezighouden?

Dat een Vandendriessche in de toekomst 50-50 beslissingen eerder in het nadeel van Genk gaat fluiten lijkt me evident :shutup:

Plaatsvervangende schaamte als jullie de ballenjongens wegsturen en de stewards laten vechten met de spelers en de staf van de tegenpartij.
En dan verbaasd zijn dat ze u hier 'als een crimineel afschrijven'. Er gebeurt iets over Genk, daar wordt op gereageerd en dan haal jij er irrelevante zaken van een andere club bij. Je kan toch perfect reageren op die tekst van Genk op of die post met inhoudelijke argumenten? Dat wild om u heen slaan en dan verontwaardigd doen begint een beetje genant te worden.

Maar misschien maken dit soort posts, op een ander forum, u eerder 'crimineel'. Misschien even tijd om uw computer af te sluiten en te genieten van het goeie weer.

door nrt » 04 sep 2023, 10:12

Dat vertonghen zijn poot breekt de volgende match. Wat een zielige zak is dat. Ook die fase met Cuesta. Gaat die daar gelijk een mietje liggen. En dan janken de RSCA-fans dat wij met hun spelers lachen. Belachelijk.

Ik zou nog kunnen volgen waarom een club bevoordeeld wordt (omkoping anyone?) maar structureel benadeeld... waarom zouden de scheidsrechters zich daarmee bezighouden?

Dat een Vandendriessche in de toekomst 50-50 beslissingen eerder in het nadeel van Genk gaat fluiten lijkt me evident :shutup:

Het feit dat supporters van quasi elke club vinden dat ze te vaak benadeeld worden, zou eigenlijk een belletje moeten doen rinkelen.

Vertonghen natuurlijk wel de record international en de Conde maar iemand van Genk e. Toch logisch.

Ah nee wacht. :unsure:

Wat Vertonghen doet is natuurlijk belachelijk allemaal maar is niet de aanstoker van dat incident en is tijdens en na de match de scheidsrechter dan ook niet de huid gaan volschelden. Zal er toch ook wel al veel mee te maken hebben denk ik.

Wat Vertonghen doet is natuurlijk belachelijk allemaal maar is niet de aanstoker van dat incident en is tijdens en na de match de scheidsrechter dan ook niet de huid gaan volschelden. Zal er toch ook wel al veel mee te maken hebben denk ik.
yep, wat hij doet is geen vrijgeleide voor DDC om te doen wat hij gedaan heeft, just saying dat Vertonghen er op deze manier wel easy vanaf komt. Stel dat DDC zich koest houdt, dan zouden de gazetten misschien wel wat meer over Vertonghen zijn matennaaierij hebben geschreven? ... kranten moeten gevuld worden nietwaar

Is toch ook wel even over Vertonghen zijn gedrag gegaan hoor.

Toen Engels daar eens ene van Anderlecht een rode kaart aangenaaid heeft kan ik me ook niet echt herinneren dat het daar veel over ging. Das iets wat vooral in supporterskringen druk besproken wordt.

En dan verbaasd zijn dat ze u hier 'als een crimineel afschrijven'. Er gebeurt iets over Genk, daar wordt op gereageerd en dan haal jij er irrelevante zaken van een andere club bij. Je kan toch perfect reageren op die tekst van Genk op of die post met inhoudelijke argumenten? Dat wild om u heen slaan en dan verontwaardigd doen begint een beetje genant te worden.

Maar misschien maken dit soort posts, op een ander forum, u eerder 'crimineel'. Misschien even tijd om uw computer af te sluiten en te genieten van het goeie weer.

door nrt » 04 sep 2023, 10:12

Dat vertonghen zijn poot breekt de volgende match. Wat een zielige zak is dat. Ook die fase met Cuesta. Gaat die daar gelijk een mietje liggen. En dan janken de RSCA-fans dat wij met hun spelers lachen. Belachelijk.
Belachelijk dat ge die quote hier erbij haalt. Ik heb mij daar op dat ander forum uitvoerig voor liggen excuseren. Dat is een opmerking in het heetst van de strijd en daar ben ik niet trots op.

En ja, ik sla hier af en toe wild om me heen, maar dat is omdat hier alleen op Genk gereageerd wordt als het is om belachelijk te maken of in een slecht daglicht te plaatsen.

Maar goed, het laatste wat ik ervan ga zeggen. Hopelijk kan ik hier in de toekomst nog fatsoenlijk discussiëren. Ik snap wel dat ik daarvoor water bij de wijn moet doen.

Ik ben er zelfs van overtuigd dat ik hier met 9 op de 10 mensen gerust een pint kan gaan drinken en over voetbal kan lullen.

Belachelijk dat ge die quote hier erbij haalt. Ik heb mij daar op dat ander forum uitvoerig voor liggen excuseren. Dat is een opmerking in het heetst van de strijd en daar ben ik niet trots op.

En ja, ik sla hier af en toe wild om me heen, maar dat is omdat hier alleen op Genk gereageerd wordt als het is om belachelijk te maken of in een slecht daglicht te plaatsen.

Maar goed, het laatste wat ik ervan ga zeggen. Hopelijk kan ik hier in de toekomst nog fatsoenlijk discussiëren. Ik snap wel dat ik daarvoor water bij de wijn moet doen.

Ik ben er zelfs van overtuigd dat ik hier met 9 op de 10 mensen gerust een pint kan gaan drinken en over voetbal kan lullen.
Wat? Dat maak je er toch echt zelf van hoor, komaan..
En kom niet af met vandaag of gisteren, want dat heb je wel zelf gecreëerd uiteraard.

Ja, man. Ik heb gisteren fel gereageerd en in het verleden ook nog wel eens, maar kom ik dan zo fel over?
Ik had het vooral over het feit dat je zegt dat er hier enkele maar smalend gedaan wordt over Genk wat ik weiger te geloven.

Voor de rest ga ik me niet uitspreken over je persoonlijkheid of gedrag omdat ik het niet voldoende kan inschatten, los van dit "voorval".

Ja, man. Ik heb gisteren fel gereageerd en in het verleden ook nog wel eens, maar kom ik dan zo fel over?
Gepassioneerd door u ploeg wat op zich mooi is, maar soms moogt ge voor ge op verstuur duwt eens eerst u post nalezen en de emotie wat temperen. Heb het daar vaak zelf ook wel lastig mee, in het verleden meer als nu. Maar het is maar een forum e, moest ge zoals ge zegt op cafe zitten met mensen van hier gaat ge toch ook niet hetzelfde reageren als in u posts?

Gepassioneerd door u ploeg wat op zich mooi is, maar soms moogt ge voor ge op verstuur duwt eens eerst u post nalezen en de emotie wat temperen. Heb het daar vaak zelf ook wel lastig mee, in het verleden meer als nu. Maar het is maar een forum e, moest ge zoals ge zegt op cafe zitten met mensen van hier gaat ge toch ook niet hetzelfde reageren als in u posts?
Misschien in het begin, maar door te praten met elkaar komt ge eerder tot een consensus

Dat vind ik toch niet. Iedereen zat hier ook gewoon voor Genk te supporteren tegen Demirspor. Er wordt enkel negatief op Genk gereageerd bij zaken zoals die brief. Maar dat is bij reacties tegenover Club Brugge (bv. Mannaert) of Antwerp (bv. Gheysens) niet anders. Het gedrag van Vertonghen werd hier ook sterk veroordeeld.

Genieten al die haat op Genk :love:
Werd al lang tijd dat we stopten met het braafste jongetje van de klas te zijn, dat leverde duidelijk niks op.
Iedereen die ontkent dat Genk vorig jaar niet benadeeld is geweest in de play offs heeft waarschijnlijk enkel de wedstrijden van zijn eigen ploeg gezien of kent gewoon niks van voetbal ;)

Blijkbaar toch een toxische echo kamer die Genk fora, de hoeveelheid zelfmedelijden de laatste paginas is echt ongezien.

Dat de competitie maar rap terug van start gaat, dat het terug over voetbal kan gaan.

Voor mijn part wint Genk met 5 onterechte penalties, dan is dat benadeeld geleuter ook even van de baan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14