Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Fuck met die klasse! Daar bereikt ge geen kloten mee. Van uw kloten moet ge maken om iets te bereiken. Man, man. En een fucking duwtje. Dat hoort bij het voetbal. Ge moet dat niet iedere week doen of iemand op zijn gezicht slaan.

:unsure:

Maar euh, de Genkies hier lijden precies toch echt wel aan een minderwaardigheidscomplex. De titels van Genk sinds eind jaren 90 heeft iedereen altijd toch knap gevonden? Ik zie niet in hoe Genk "niet serieus werd genomen" eerlijk gezegd.

Dat gedrag is al even aan de gang op zowel hun sociale media als officiële persberichten. Niet de eerste keer dat ze iets uitsturen waar ze beweren te weinig respect/aandacht te krijgen. Ferm minderwaardigheidscomplex

Maar euh, de Genkies hier lijden precies toch echt wel aan een minderwaardigheidscomplex. De titels van Genk sinds eind jaren 90 heeft iedereen altijd toch knap gevonden? Ik zie niet in hoe Genk "niet serieus werd genomen" eerlijk gezegd.
Ik denk dat sommige supporters, zoals onze 2 voorbeelden hier in de thread, van hun imago van carnavaleske, familiale, gezellige club af willen en hunkeren naar 'gehaat' te worden zoals Brugge-, Antwerp-, Anderlechtsupporters.
Gehaat worden is ook een vorm herkenning in die gedachtengang.

Een G5 ploeg die klaagt en zaagt over de ref, over genaaid worden, over niet serieus genomen worden. Het moet niet veel gekker worden:sarcastic:.

Dat is toch eigen aan quasi iedere G5 ploeg, en misschien zelfs bij uitbreiding iedere ploeg? Ge moet toch geen vijf seconden googlen op gezanik over een ref te vinden? Gent en Brugge toch zelfs niet zo heel lang geleden een scheidsrechter gewraakt.

Wat het leven me heeft geleerd, is dat ge toch altijd van uw kloten moet maken om iets gedaan te krijgen.
Van dat brave schoonzoon imago moeten we eindelijk eens af.
Daarin bewonder ik zeker Standard.

Dat Genk niet dezelfde media-coverage zal krijgen als een Anderlecht, Brugge of club-op-het-moment Antwerp, daar lig ik niet bepaald wakker van. Standard-Genk-Gent liggen hier toch wel wat on par.

In dat statement staat toch niets speciaals. We staan achter de persoon, we gaan ons verdedigen, we vinden het niet kunnen dat her in de media gegooid wordt, en de conde , of wij, verontschuldigd(en) ons voor het onaangepaste gedrag.

Kortom wat pr speak
KRC Genk staat voor mooi en aanvallend voetbal. Het gevoel op de club leeft dat net die filosofie op het veld in ons nadeel speelt. Menig voetbalanalist heeft in zijn analyses na het afgelopen seizoen vragen gesteld bij scheidsrechterlijke beslissingen in het nadeel van KRC Genk.
puur calimero toch dit. Laat dat toch eens weg uit officiele berichtgeving, en dat is niet specifiek op Genk maar iedere ploeg doet dat als het minder draait.
Gent en Brugge toch zelfs niet zo heel lang geleden een scheidsrechter gewraakt.
Onzin. En zelfs als dat zo zou zijn een scheidsrechter wraken is een procedure die doorlopen moet worden en niet gelijk een agressieve zot de scheidsrechter meerdere malen de huid volschelden.
Club Brugge supporters die anderen berichten van een minderwaardigheidscomplex is toch een ongeziene graad van ironie. Wat een topic
Zoals ik trouwens al eerder in dit topic heb aangehaald is dat inderdaad iets waar wij ook last van hadden in die jaren zonder titel, dus wij spreken uit ervaring. En die ervaring leert dat het eigenlijk allemaal dikke bullshit is en pure frustratie die enkel gebaseerd is op een gevoel en zelden op effectieve feiten. Maar toen werden wij ook aangesproken op ons gedrag, dus zie niet in waar deze post eigenlijk op slaat.

Wat een topic zeg, dat mensen andere op hun belachelijk gedrag aanspreken foei.

Ik die de voorbije pagina's lees:

Voetbal moet oorlog zijn, en soms kan je scheidsrechters echt de tyfus toewensen, maar wat DDC deed kan toch echt niet in zijn hoedanigheid. Scheidsrechters jennen en heel 'ad rem' zijn om te voorkomen dat ze over uw ploeg heen lopen is één ding, maar scheidsen beginnen uitschelden kan toch niet. Dat mag alleen Antwerp. :oi22: :spraybottle:

Triestig ...
Plaatsvervangende schaamte hier bij het lezen van dat bericht. Analoog aan die officiële wedstrijdverslagen die daar worden gepost. Ik kan alleen maar zeggen dat dat voor mij niet intimiderend overkomt, enkel zielig.

Plaatsvervangende schaamte hier bij het lezen van dat bericht. Analoog aan die officiële wedstrijdverslagen die daar worden gepost. Ik kan alleen maar zeggen dat dat voor mij niet intimiderend overkomt, enkel zielig.
Het kan niet anders of die calimero-cultuur zit daar echt diepgeworteld in die bestuurskamer... en dan is het niet onlogisch natuurlijk dat na een tijdje de supporters dat gaan oppikken en kopiëren... en voor zover ik het kan inschatten speelt DDC daar wel een zeer sterke rol in.

En ja, elke club-supporter herinnert zich nog onze calimero-fase, we zijn dus ervaringsdeskundige op dit vlak :wink:

Plaatsvervangende schaamte als jullie de ballenjongens wegsturen en de stewards laten vechten met de spelers en de staf van de tegenpartij.

Het kan niet anders of die calimero-cultuur zit daar echt diepgeworteld in die bestuurskamer... en dan is het niet onlogisch natuurlijk dat na een tijdje de supporters dat gaan oppikken en kopiëren... en voor zover ik het kan inschatten speelt DDC daar wel een zeer sterke rol in.

En ja, elke club-supporter herinnert zich nog onze calimero-fase, we zijn dus ervaringsdeskundige op dit vlak :wink:
Heeft Verhaeghe zo eens geen steward bij de keel gegrepen? Dacht in Lokeren. Lang geleden.

Het zijn in ieder geval allemaal geen heilige boontjes maar ze moeten zich wel gedragen naar hun functie. De achterban neemt dit als voorbeeld en gaat dit kopiëren en zo ben je nog veel verder van huis op den duur.

Heeft Verhaeghe zo eens geen steward bij de keel gegrepen? Dacht in Lokeren. Lang geleden.

Het zijn in ieder geval allemaal geen heilige boontjes maar ze moeten zich wel gedragen naar hun functie. De achterban neemt dit als voorbeeld en gaat dit kopiëren en zo ben je nog veel verder van huis op den duur.
Klopt, en in mijn herinnering was zowat elke Club supporter het er over eens dat dit niet door de beugel kon.

En kwamen hier alvast geen belachelijke statements posten dat "voetbal oorlog is", we altijd benadeeld worden en Bart een held is voor die daad.

Inderdaad, en ik denk niet dat elke club-supporter dat dan nadien kwam verdedigen... integendeel

Niet meer dan juist he, want zulke dingen kunnen echt niet.

Als je die dingen doet als normale supporter krijg je levenslang stadionverbod.
en op dat moment schaam je je als supporter voor je voorzitter, net zoals ik Mannaert zijn alcoholprobleem weinig fraai vind, but again, het is maar een spel hé, het is niet omdat je supporter bent dat je blind elke beslissing van jou club moet steunen en oorlogstaal moet gaan gebruiken om je club te verdedigen.

en op dat moment schaam je je als supporter voor je voorzitter, net zoals ik Mannaert zijn alcoholprobleem weinig fraai vind, but again, het is maar een spel hé, het is niet omdat je supporter bent dat je blind elke beslissing van jou club moet steunen en oorlogstaal moet gaan gebruiken om je club te verdedigen.
Is wel iets anders vind ik. Eigenlijk is dat gewoon een persoonlijk gegeven dat in het nieuws komt omwille van het feit dat hij een bekend persoon is, heeft niets met voetbal te maken.

Uiteraard is het niet goed te keuren, maar de minder bekende CEO's, om maar iets te zeggen, die wekelijks coke liggen te snuiven hoor je niets over omdat die geen publieke functie hebben.

Fuck met die klasse! Daar bereikt ge geen kloten mee. Van uw kloten moet ge maken om iets te bereiken. Man, man.
Benieuwd of deze nieuwe tactiek vruchten afwerpt. Veel succes alleszins! :unsure:

Sommige mede Gent supporters waren in een niet zo ver verleden ook overtuigd dat we structureel werden benadeeld en dat dat soort statement zouden helpen. Onzin natuurlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14