Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
wouterkedebesteaafyi.jpg

Ja, en Hans kon er in het post match interview wel mee lachen en goed mee om... Beter dan de gemiddelde supporter alvast...
Kan hem wel pruimen. Zowel bij zijn reactie bij de 1-1 als achteraf, moet kunnen :-)

Voor de rest oververdiende overwinning op basis van de 1e helft. Na de rode kaart was het pompen en weg-is-weg maar Brugge maakte zelfs toen niet echt aanspraak op de overwinning of zelfs een gelijkspel. Zoveel kansen zijn er niet geweest, maar wel een geanimeerde match.

Kan hem wel pruimen. Zowel bij zijn reactie bij de 1-1 als achteraf, moet kunnen :)

Voor de rest oververdiende overwinning op basis van de 1e helft. Na de rode kaart was het pompen en weg-is-weg maar Brugge maakte zelfs toen niet echt aanspraak op de overwinning of zelfs een gelijkspel. Zoveel kansen zijn er niet geweest, maar wel een geanimeerde match.
Geen aanspraak maken op een gelijkspel is wel bullshit. We hebben genoeg kansen gehad om 2-2 te maken.

Een overwinning heeft er idd wel nooit ingezeten.

Mooi, een gelijkspel wat toch mentaal voelde als een overwinning.
Precies alsof die Europese plaatsing ervoor zorgde dat de druk van de schouders, MAAAAAR we hebben nog altijd geen spits.

Vond Anderlecht eigenlijk redelijk teleurstellend ondanks dat ze wel een leuke kern hebben en de vorige samenvattingen dik in orde waren.

Precies alsof die Europese plaatsing ervoor zorgde dat de druk van de schouders, MAAAAAR we hebben nog altijd geen spits.

Vond Anderlecht eigenlijk redelijk teleurstellend ondanks dat ze wel een leuke kern hebben en de vorige samenvattingen dik in orde waren.
Mja kunt van vandaag ook een oké samenvatting maken van Anderlecht.
Zijn wel wat kansjes geweest.

Kunt van die match wel een goeie samenvatting maken met kansen langs 2 kanten, maar het spel van rsca trekt met momenten nog op nie veel. Het moet echt nog wel veel beter ook al zegt het klassement iets anders

Ik heb de beelden nog ni gezien, maar vermoed wel dat de 2 penalty's correct waren, gezien beiden VAR check voorafgaand hadden. Op zich content, na de leegloop deze zomer hebben we toch wel een mooie kern weer bij elkaar gekregen. Nu nog zien hoe de Kevin Rodríguez erin gaat passen.

Maar het dna zit er echt wel nog in. Nooit opgeven, ook ni tegen de kampioen 🤩

Volgens HBVL is die spits in aantocht

Net de samenvatting is kunnen bekijken vd match. Die dubbel gele kaart is dat nu om te lachen of om te bleiten vraag ik mij af? Niveau van de scheidsrechters in België is toch echt armtierig. Verder heb ik Jan Vertonghen een geweldige speler gevonden maar wat een irritante vent is me dat ineens. Had gerust een 2de geel mogen krijgen met dat onnozel kunstduiken op het einde. Wel chapeau dat we er zo voor zijn blijven vechten. Als er een ploeg was die vandaag die match verdiende te winnen was het Genk wel

Ik heb de beelden nog ni gezien, maar vermoed wel dat de 2 penalty's correct waren, gezien beiden VAR check voorafgaand hadden. Op zich content, na de leegloop deze zomer hebben we toch wel een mooie kern weer bij elkaar gekregen. Nu nog zien hoe de Kevin Rodríguez erin gaat passen.

Maar het dna zit er echt wel nog in. Nooit opgeven, ook ni tegen de kampioen 🤩
1e was zeker penalty, verder had Coulibaly eigenlijk ook een 2e geel moeten krijgen in de tweede helft. 2e Penalty was er voor mij geen, zeker niet met de nieuwe 'regel' dat ze geen low-cost penalty's meer gingen geven en die regel dan direct dezelfde week in de praktijk zetten door een lichte fout op Avila terugdraaien na een VAR check.
Maakt niet voor mij niet uit welke regels je beslist maar bent dan wel consequent doorheen de competitie.

Krijgt Bonsu ook niet gewoon geel voor die overtreding, was toch een voorarm in het gezicht
Blijkbaar toch goed gezien

"Wat veel mensen niet weten, en ook duidelijk te zien is op de beelden, is dat ik hem eigenlijk geel wil geven voor zijn roekeloze arm in het gezicht van Théo Leoni"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14