Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste 15 á 20min van immense druk doorgekomen om dan met een weggever achter te komen.

Maar nadien heeft Club toch wel wat kansen gehad, er is bij Gent meer intensiteit maar ik vind de stand niet helemaal onterecht.

Hans zijn viering hoeft mss niet, maar zoveel fouts deed hij nu ook niet. En in dat vak staan echt wel een aantal idiote eikels, ik vermoed dat ze hem al de ganse wedstrijd aan het aanpakken waren.

Enneuh, de eerste die hier nog eens komt klagen dat het Club publiek thuis op alles fluit en joelt wanneer er iets niet voor of net tegen hen wordt gefloten, het Gent publiek doet gewoon exact hetzelfde.

Ik snap dat gedoe over Orban zijn mentaliteit toch niet. Zit op de bank, maar is den eerste om met Hong de goal te vieren...

En dat de boeren in hun eigen realiteit leven is al langer geweten.

Eerste 15 á 20min van immense druk doorgekomen om dan met een weggever achter te komen.

Maar nadien heeft Club toch wel wat kansen gehad, er is bij Gent meer intensiteit maar ik vind de stand niet helemaal onterecht.

Hans zijn viering hoeft mss niet, maar zoveel fouts deed hij nu ook niet. En in dat vak staan echt wel een aantal idiote eikels, ik vermoed dat ze hem al de ganse wedstrijd aan het aanpakken waren.

Enneuh, de eerste die hier nog eens komt klagen dat het Club publiek thuis op alles fluit en joelt wanneer er iets niet voor of net tegen hen wordt gefloten, het Gent publiek doet gewoon exact hetzelfde.
Wut Gent moest er hier toch zeker 3 gescoord hebben.

Vanaken lacht wat naar eigenlijk "niemand" en het is al een ongepaste reactie? Ja jongens, ik kan daar wel van genieten als een speler dat doet, zeker op zo'n manier, dat is niet eens provocerend ofzo hé.

Zo'n Burges die vorig jaar wat fel gaat doen op Club, heerlijk toch.
Die Avila(?) donderdag wat "applausvervanging" faken, zalig vond ik dat, ik stond echt te lachen in de tribune, nog beter dat dit dan nog keihard in zijn gezicht ontploft :laugh:

Proto was vroeger ook al uitdagen, ik kan dat allemaal wel hebben als supporter. Ik ben dan ook geen marginaal die naar elke speler verwijten staat te roepen, dus dat scheelt waarschijnlijk wel.

Care to explain?
Ach belachelijk gedrag, en ja solleke daagt weer wat uit maar reageer toch toch niet op, is toch geweten, als ge der niet tegen kunt zet ge die op de negeerlijst waar dat ding voor dient. Die zever dat bepaalde supportersgroepen alles mogen op dit forum is al helemaal belachelijk, en al zeker komende van iemand die in het verleden niks anders deed dan antisupporteren.

Als ge hier supporters hebt die in 5 posts voor zichzelf een put graven waar ze niet meer uit geraken, dan heb ik daar eigenlijk ook geen compassie mee. Ge moet op z'n minst gedrag van de tegenstander kunnen aanvaarden waar je bij je eigen ploeg ook geen problemen mee zou hebben.

Sorry maar als neutrale kijker moest Gent toch altijd met een voorsprong de rust in gaan.
Gent heeft na hun goal behalve dat heet standje op het einde geen enkele kans meer gehad.

Ja, ze speelden heel intensief met veel overgave en dat zag er spectaculair uit.

Maar uiteindelijk hadden ze evenveel schoten op doel als Club en minder balbezit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14