Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ge kunt ook overdrijven natuurlijk ;)
We zullen alleen maar beter voetballen ,
vind je? Ik heb misschien pech gehad met de keuze maar heb tot nu toe 2 matchen van rsca gezien -> tegen STVV en tegen Charleroi, was 2x toch echt niet goed genoeg voor een topploeg.

Tuurlijk dat de nieuwe spelers moeten ingepast worden en dat je liever 1e staat dan 11e, maar 't spel gaat toch echt wel een pak beter moeten bovenaan te kunnen blijven meedraaien denk ik dan.

Als rsca minder balbezit hebben in een thuismatch tegen STVV-Charleroi, dat is toch niet waar de fans blij van worden neem ik aan?

Als stvv en charleroi een beetje efficienter zijn heb je gans ander verhaal in die 2 matchen, maar die nuance mis ik precies een beetje na de match van gisteren?

vind je? Ik heb misschien pech gehad met de keuze maar heb tot nu toe 2 matchen van rsca gezien -> tegen STVV en tegen Charleroi, was 2x toch echt niet goed genoeg voor een topploeg.

Tuurlijk dat de nieuwe spelers moeten ingepast worden en dat je liever 1e staat dan 11e, maar 't spel gaat toch echt wel een pak beter moeten bovenaan te kunnen blijven meedraaien denk ik dan.

Als rsca minder balbezit hebben in een thuismatch tegen STVV-Charleroi, dat is toch niet waar de fans blij van worden neem ik aan?

Als stvv en charleroi een beetje efficienter zijn heb je gans ander verhaal in die 2 matchen, maar die nuance mis ik precies een beetje na de match van gisteren?
allé, ik sta blijkbaar toch niet alleen met mijn mening -> dit lees ik net in HLN:

Zeges dienen niet langer gepaard te gaan met fantastisch, dominant voetbal. Winnen volstaat - dat krijg je na al die magere jaren. Vandaar de euforie na die vier op een rij. Gewonnen van Antwerp, STVV, Westerlo én Charleroi. De manier waarop? Doet er niet toe. Dat het moeizaam was en vaak met het nodige geluk? So be it. Dat de tegenstanders meer balbezit hadden? Et alors?

Brian Riemers reactie na de krampachtige overwinning tegen Charleroi: 'Amazing'. Voilà.

allé, ik sta blijkbaar toch niet alleen met mijn mening -> dit lees ik net in HLN:
Tja, als we verliezen met mooi voetbal kunnen sommigen daar weer op zagen, zo zal het altijd iets zijn natuurlijk.

We moeten ook eerlijk zijn, een topploeg zijn we al enkele jaren niet meer hé. We zijn in volle opbouw, met een quasi nieuwe typeploeg. Dat heeft ook zijn tijd nodig. Winnen mét mooi voetbal is een van de volgende stappen.

Tja, als we verliezen met mooi voetbal kunnen sommigen daar weer op zagen, zo zal het altijd iets zijn natuurlijk.

We moeten ook eerlijk zijn, een topploeg zijn we al enkele jaren niet meer hé. We zijn in volle opbouw, met een quasi nieuwe typeploeg. Dat heeft ook zijn tijd nodig. Winnen mét mooi voetbal is een van de volgende stappen.
Zeker. Je kan toch niet verwachten dat je met een quasi volledige nieuwe ploeg vanaf de eerste speeldag top gaat zijn :laugh:

Dat de punten nu al volgen is mooi meegenomen. Het zal week na week wel beter gaan

Op zich is het toch al bijna 10 jaar geleden dat je van Anderlecht nog echt kon zeggen dat het zowel goed als mooi speelde, en ik meen mij te herinneren dat ik hier toen ook al heel wat supporters met heimwee aan het échte champagnevoetbal zaten.

Op zich is het toch al bijna 10 jaar geleden dat je van Anderlecht nog echt kon zeggen dat het zowel goed als mooi speelde, en ik meen mij te herinneren dat ik hier toen ook al heel wat supporters met heimwee aan het échte champagnevoetbal zaten.
Champagnevoetbal en alles en overal kapot spelen. Dat is van 2000 geleden. Tijden met Koller en Radzinski

Jestrovic - Aruna - Chippen..

Seizoen 2011-2012 ook mooie matchen gezien met veel goals en goed voetbal
Mja maar niets komt in de buurt van de eeuwwisseling. Ik ben ook al wat ouder en heb die periode heel bewust meegemaakt. Verschillende wedstrijden met zelfs 7 of 8 goals in het voordeel. Dat was een unieke periode. 6 goals op Standard maken, 5 in Genk terwijl zei kampioen konden spelen. Dat maken we niet meer mee

Anderlecht zou zomaar eens de verrassing van dit seizoen kunnen worden. Zullen met de week wel beter worden denkik. En niet vergeten, ze spelen geen Europees dus zal ook ongetwijfeld een voordeel zijn.
Met die versterkingen sinds speeldag 1 zijn ze dat ook wel verplicht om sterk te presteren.

Met die versterkingen sinds speeldag 1 zijn ze dat ook wel verplicht om sterk te presteren.
Dit dus. Dat verschuilen achter net Po1 halen en we zien wel.
Er is ruim 20 miljoen? uitgegeven, een bedrag dat 85% van de ploegen niet kan uitgeven.
Die miljoenen die uitgegeven worden is ook niet om net po 1 te halen, het doel is Europees en top 3.

Mja maar niets komt in de buurt van de eeuwwisseling. Ik ben ook al wat ouder en heb die periode heel bewust meegemaakt. Verschillende wedstrijden met zelfs 7 of 8 goals in het voordeel. Dat was een unieke periode. 6 goals op Standard maken, 5 in Genk terwijl zei kampioen konden spelen. Dat maken we niet meer mee
Die periode wordt ook geromantiseerd hoor. Je vergeet trouwens een paar uitslagen uit de recente geschiedenis zoals 0-7 op Beerschot, 7-0 thuis tegen Zulte, 7-2 tegen KVM, 6-1 tegen Eupen. Er waren ook genoeg bagger wedstrijden rond de eeuwwisseling.

Dat interview met Riemer na de match.. overdrijven is ook een kunst.

Ik ‘geloofde’ hem vorig seizoen nog al niet en dat is er nog niet beter op geworden.

Trouwens, die Van den Keybus van Westerlo mocht van mij gerust geel krijgen voor die fase die vooraf gaat aan de 1-0. Hij wordt geraakt, gaat neer en begint te rollen over de grond alsof z'n benen afgekapt zijn, ziet dat de fase doorgaat en springt wonder bij wonder direct terug recht.

Die periode wordt ook geromantiseerd hoor. Je vergeet trouwens een paar uitslagen uit de recente geschiedenis zoals 0-7 op Beerschot, 7-0 thuis tegen Zulte, 7-2 tegen KVM, 6-1 tegen Eupen. Er waren ook genoeg bagger wedstrijden rond de eeuwwisseling.
Het was bagger tot dockx over nam. Dat seizoen hebben ze toen nog iedereen naar huis gespeeld. Als het seizoen toen een paar weken langer duurde werden ze nog kampioen. Nu zijn ze van de laatste plaats nog naar de derde gegaan. Die matchen toen op standard, Genk enzoverder. Dat was machtig.

Tuurlijk speel je elk seizoen en met zelf de beste ploeg slechte matchen. Maar die periode was toch top. Waren de eerste jaren dat ik ging kijken.

En Club was toen ook echt goed, het onderlinge duel wonnen jullie altijd wat meestal het verschil maakte.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14