Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens de regels zal het wel strafschop zijn, maar het neemt echt belachelijke proporties aan.
Maar soit, Westerlo is stukken beter.
Gent moet zich herpakken.

allez, deze beslissing snap ik ook niet.
Bolat lost de bal, Cuypers gaat voor de rebound, Westerlo speler gaat voor de tackle, raakt Cuypers en Cuypers krijgt de fout... tegen?

allez, deze beslissing snap ik ook niet.
Bolat lost de bal, Cuypers gaat voor de rebound, Westerlo speler gaat voor de tackle, raakt Cuypers en Cuypers krijgt de fout... tegen?
Heb de fase niet gezien, maar klink als een fase waar er gewoon veel te gemakkelijk wordt gefloten in het voordeel van de verdedigende ploeg...

Met deze frontlinie. Daar zeg je het. Het is nu heel plezant, maar Orban is quasi zeker weg naar Tottenham, en als Cuypers zo voort doet, doet die het seizoen ook niet uit in België.
Dag deze frontlinie.

Ook niet onbelangrijk: we hebben nog maar tegen 1 Play-off ploeg van vorig jaar gespeeld, een Play-off 2 ploeg dan nog. Laat ons de onderlinge duels maar afwachten voor we echt statements gaan maken hoor.

Plaats 4 moet het doel zijn, dan doen we beter dan vorig jaar.
De rest zien we dan wel.

Liever Cuypers houden dan Orban, maar zal één van de weinige zijn die hier zo over denkt.
25 miljoen of meer kan je gewoon niet laten liggen als Belgische club zijnde.
Maar ergens hoop ik dat hij gewoon blijft.

Orban zelf zijnde zou ik toch nog een jaar bij Gent blijven ter bevestiging, hoewel ik zijn kwaliteiten zeker niet in twijfel trek.

Maar ik heb de indruk dat dat toch geen gemakkelijk mannetje is. Hij heeft toch al een paar keer liggen klagen als die eens op de bank moest starten, dus als die echt weg wilt zou ik die gewoon niet te moeilijk doen en hem laten gaan.

Nu pas onze wedstrijd gezien. De penalty die wij tegen krijgen is ronduit belachelijk.

Die aanvaller duwt Ngoy ook gewoon los weg waardoor hij onder de bal doorgaat, maar daar kijken ze dan niet naar.

Arme arme arbitrage, maar soit.

Nu pas onze wedstrijd gezien. De penalty die wij tegen krijgen is ronduit belachelijk.

Die aanvaller duwt Ngoy ook gewoon los weg waardoor hij onder de bal doorgaat, maar daar kijken ze dan niet naar.

Arme arme arbitrage, maar soit.
Helemaal eens. Aanvaller maakt eerst een duwfout. Er is zelfs geen interpretatie mogelijk. De navolgende trekfout is vederlicht. Zo kan je bij elke corner penalty tegen fluiten (en rood trekken).

En zo zitten we na drie speeldagen aan een gemiddelde van 0.67 strafschoppen per match. De Premier League zat vorig jaar aan 0.26.

Een strafschop is sowieso al een veel te genereuze beloning in 95% van de gevallen, als je ze dan nog eens als Sinterklaas gaat uitdelen zoals onze referees, tja.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14